Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:55:26 GMT

غده سرطانی داعش باید از میان برداشته شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۱۲۳۷۰

غده سرطانی داعش باید از میان برداشته شود

ائمه جمعه استان اصفهان تاکید کردند: داعش دست پرورده آمریکا و غرب است و یک غده سرطانی است که باید از میان برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان اصفهان، حجت‌الاسلام روح‌الله امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در نطنز اظهار داشت: برجام برای ایران سراسر مشکل بود و تنها سودی که داشت، سلب اعتماد از آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبل از برجام برخی از داخلی‌ها فکر می‌کردند که آمریکا با برجام تعامل خود را با ایران آغاز می‌کند و عده‌ای پافشاری زیادی برای این موضوع کردند که امروز ثمره آن را دیدیم.

امام جمعه نطنز گفت: تنها سودی که برجام برای ایران داشت، این بود که همین داخلی‌ها و برخی از کشورهای خارجی فهمیدند که به آمریکا اعتمادی نیست و نباید به آمریکا اعتماد کرد.

این مسئول تصریح کرد: تروریست و نسل‌کشی که در منطقه اتفاق افتاده است، نمونه بارز اسلام آمریکایی است که نه از انسانیت بویی برده و نه نشانی از اسلام ناب محمدی دارد.

امینی بیان کرد: قدرت پدافندی ایران اسلامی و سربازان گمنام ایران اسلامی و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که ترس را به جان آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن انداخته است که جرات نگاه چپ به ایران را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: اتکا به جوانان و متخصصان ایرانی نشان داد که دنیا نمی‌تواند در مقابل خواست و قدرت آنها ایستادگی کند و اگر بناست که ایران در اوج قدرت و عزت باشد، در کنار قدرت دفاعی بالا، باید ولایت‌پذیری را سرلوحه امور قرار داد.

هفته دولت فرصتی برای ارتباط بیشتر مسئولان با مردم است

امام جمعه موقت مهاباد گفت: مسئولان از هفته دولت برای ارتباط بیشتر با مردم و پاسخگویی به آن‌ها استفاده کنند.

حجت‌الاسلام محمدرضا بلاغی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهاباد با بیان اینکه باید در جهت رونق فعالیت‌های فرهنگی در مساجد تلاش بیشتری کرداظهار داشت: از مساجد می‌توان به عنوان حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان استفاده کرد و مسئولان در هفته دولت با حضور خود در مساجد به سوالات مردم پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه داعش یک غده سرطانی است که باید از میان برداشته شودتصریح کرد: کسانی که صحبت از مذاکره با داعش و آمریکا می‌کنند چشم خود را به روی حقیقت و جنایت‌های این گروه بسته‌اند و هیچ راهی به‌جز نابودی این گروهک تروریستی وجود ندارد.

امام جمعه موقت مهاباد با بیان اینکه غرب و آمریکا ادعای حقوق بشر دارند اما از گروهک‌های تروریستی همچون منافقین حمایت می‌کنندخاطرنشان کرد: اگر فداکاری امثال شهید حججی نبود امروز باید با دشمن در داخل مبارزه می‌کردیم.

داعش دست پرورده آمریکا و غرب است

امام جمعه موقت اردستان گفت: داعش دست پرورده آمریکا و غرب بوده و امروز نیرویی که خودشان آن را به‌وجود آوردند بلای جانشان شده است.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه ابراز محبت به ائمه فقط نباید مختص یک دهه از عاشورا باشد و تمام مراسم‌ائمه در طول سال باید گرامی داشته شوداظهار داشت: عید قربان یکی از چهار عید بزرگ مسلمانان است که همه باید در حد توان در این روز قربانی داشته باشند و فقرا را فراموش نکنند.

وی با بیان اینکه اگر امروز نیروهای انقلابی جمهوری اسلامی در سوریه و عراق در حال جنگ با دشمن هستند به‌خاطر دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی است، افزود: ایران اهل استقامت بوده و با این انگیزه تاکنون دشمنان نتوانسته‌اند راه به جایی ببرند و در دنیا شکست خورده‌اند.

امام جمعه موقت اردستان به آغاز به کار دولت دوازدهم و هفته دولت اشاره کرد و گفت: دولتمردان برای تامین معیشت مردم و ایجاد اشتغال حرکت کنند و مسئولان جوانان را تقویت کرده و به آن‌ها بها دهند.

انتهای پیام/

R41346/P1492/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد الصحاف» سخنگوی جنبش حقوقی مردمی عراق تاکید کرد طرف آمریکا از گروهک‌های تروریستی برای تضمین منافع خود در عراق حمایت می‌کند.

وی در ادامه افزود: آمریکا از هر راهی که شده تلاش می‌کند از باقی مانده تشکیلات تروریستی داعش در عراق به عنوان بهانه‌ای برای طولانی کردن حضور خود در این کشور محافظت کند.

الصحاف اضافه کرد: موضع آمریکا، تداوم حضور نظامی در عراق برای تضمین منافع خود در این کشور و منطقه به ویژه خلیج فارس است.

وی بیان کرد: حضور آمریکا در عراق غیر قانونی بوده و باید از طریق کانال‌های قانونی و دیپلماتیک بر اساس یک جدول زمانی مشخص به پایان برسد.

هادی قبیسی نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی روز گذشته تاکید کرد که آمریکا برای احیا و فعال سازی گروهک‌های تکفیری با هدف باقی ماندن در منطقه تلاش می‌کند.

وی افزود: این کشور از داعشی ها در تونس برای منفجر کردن مسجدهای شیعیان در کویت استفاده کرد. آمریکایی‌ها همچنین از عناصر داعشی در سوریه به نفع خود استفاده کردند.

قبیسی اضافه کرد: آمریکا به خوبی از شکست راهبرد خود در جنگ غزه و پیشروی‌های محور مقاومت در منطقه از طریق هدف گرفتن مستقیم رژیم صهیونیستی خبر دارد. این کشور می‌داند که حساسیت‌های مذهبی و فرهنگی در جهان اسلام به دلیل همبستگی میان گروه‌های مختلف حول محور حمایت از مقاومت فلسطین کمرنگ شده است.

کد خبر 6090762

دیگر خبرها

  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است