Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه روز سوم رقابت های آب های آرام قهرمانی جهان در جمهوری چک قرار است نمایندگان کشورمان در کایاک یکنفره 1000 متر با حریفانی از کرواسی، برزیل، لهستان، بلژیک، استرالیا، فرانسه، نروژ و سوئد رو به رو شوند.

همچنین کیا اسکندانی در فینال B کانوی یکنفره 1000 متر به مصاف رقبایی از اسپانیا، یونان، اوکراین، لیتوانی، مجارستان، اسلواکی، مکزیک و لتونی می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل مجللی هم در فینال A کانوی یکنفره 200 متر با قایقرانان کشورهای اسپانیا، قزاقستان، مجارستان، روسیه، گرجستان، بلاروس، لیتوانی و لهستان رقابت می کند.

در ضمن آرزو حکیمی در کایاک یکنفره 200 متر بانوان، علی آقامیرزایی در کایاک یکنفره 200 متر مردان، آتنا رئوفی در کانوی یکنفره 200 متر بانوان، علی اجاقی و عادل مجللی در کانوی دونفره 200 متر مردان و احمدرضا طالبیان، علی آقامیرزایی، بابک دربان و پیمان قویدل در کایاک چهارنفره 500 متر مردان به مصاف حریفان خواهند رفت.

انتهای پیام/

ادامه رقابت های آب های آرام قهرمانی جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های تولاسیتی و مسکوسیتی صف‌آرایی کردند که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ تیم ملی مردان ایران و تساوی ۲ بر ۲ تیم زنان ایران به پایان رسید.

در پایان دور ششم تیم ملی امید مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین روس در جایگاه دوم و تیم ملی زنان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقبا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سه دور تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌های ایرانی برای تصاحب صدر جدول در تکاپو هستند. 

تیم ملی امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز