Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، دیوید هابرکورن تحلیلگر ارشد اقتصادی تاکید کرد: تنش های سیاسی بین المللی طی روزهای آینده می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد ولی در نهایت و تا پایان امسال مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش افشین نبوی تحلیلگر برجسته موسسه ام کی اس سوییس نیز تصریح کرد: سطح حمایتی قیمت طلا در روزهای آینده 1282 دلار و سطح مقاومتی نیز 1292 دلار خواهد بود. می توانم حدس بزنم که در صورت شکسته شدن سطح مقاومتی 1292 دلاری، قیمت طلا به سرعت تا 1300 دلار افزایش خواهد یافت.

ریچارد بیکر سردبیر نشریه "اورکا ماینر" نیز گفت: با توجه به معضل سقف بدهی های دولت آمریکا و تنش های سیاسی بین المللی، می توان پیش بینی کرد که قیمت طلا در کوتاه مدت با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد و می تواند به زودی تا سطح 1310 دلاری افزایش یابد.

البته رالف پریستون تحلیلگر ارشد موسسه مالی هریتیج بر این باور است که طلا نمی تواند برای مدت زمان زیادی بالاتر از سطح روانی 1300 دلاری تثبیت شود.

برخی تحلیلگران بر این باورند که وضعیت شاخص سهام در بازارهای بین المللی تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا در روزهای آینده خواهد داشت. تنش ها بر سر کره شمالی کاهش یافته است.

آدریان دی کارشناس ارشد اقتصادی نیز تاکید کرد: تنش های داخلی در آمریکا، سیاست های فدرال رزرو و نگرانی های مربوط به اوضاع کره شمالی می تواند تاثیر مهمی بر سطوح مقاومتی و حمایتی طلا در روزهای آینده داشته باشد.

جاناتان باتلر تحلیلگر ارشد اقتصادی نیز تصریح کرد: مساله سقف بدهی های آمریکا یکی از عوامل اصلی موثر بر قیمت جهانی طلا خواهد بود. تعطیلی احتمالی دولت آمریکا می تواند بحرانی شبیه سال 2011 میلادی را به وجود آورد و این مساله تقاضا برای طلا را به شدت افزایش خواهد داد.

به اعتقاد برخی کارشناسان و فعالان بازارهای بین المللی، نوع رفتار ترامپ موجب شده است تا اعتماد عمومی نسبت به سیاست های وی تا حد زیادی کاهش یابد. در صورت تشدید تنش در شبه جزیره کره، قیمت طلا می تواند به سرعت بار دیگر به بیش از 1300 دلار در هر اونس افزایش یابد.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال

تین نیوز

مدیرکل راه آهن لرستان گفت: میزان بارگیری راه آهن لرستان در فروردین ماه امسال به بیش از ۳۵ هزار تن رسید که ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، رحمت رحمت نژاد افزود: میزان تن کیلومتر مبدا مقصد طی فروردین ماه سال جاری در اداره کل راه آهن لرستان به ۱۶ میلیون تن رسید که ۳۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرده است.

رحمت نژاد خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا بارگیری شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ با میزان بارگیری ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن، رشد ۴۰ درصدی دارد.

به گفته وی در سال ۱۴۰۱ تعداد واگن ها ۵۵۱۸ عدد بود که در سال گذشته ۷۸۲۴ واگن شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • چلسی دیگر تحمل پوچتینو را ندارد: تحقیرمان کردی!‏
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد