Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد ایراندوست با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از شهادت "ابراهیم خلیلی" بازیگر اخراجی های یک خبر داد. ابراهیم خلیلی که در یکی از نقش‌های فیلم «اخراجی‌ها 1» حضور داشت و در فیلم نیز از ناحیه پا مجروح می‌شود به درجه رفیع شهادت نایل شد.

به گزارش نامه نیوز،شهید خلیلی از جانبازان دفاع مقدس و بسیجیان لشکر 27 محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ است که طی عملیاتی مستشاری برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) عازم سوریه شده بود در شرق حلب به آرزوی دیرینه اش رسید و به فیض شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او که چندین سال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد سبحان تهران بود در نشریه «شلمچه» به سردبیری و مدیر مسئولی مسعود ده نمکی و فیلم سینمایی«اخراجی های 1» فعالیت‌های مستمری داشت.
در همین راستا احمد ایراندوست بازیگر فیلم اخراجی‌ها با انتشار تصویری از این شهید در پشت صحنه فیلم «اخراجی‌های 1» یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت.
احمد ایراندوست در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"ابراهیم خلیلی» بازیگر «اخراجی‌های‌یک» به شهدای مدافع حرم پیوست، عجب پسر خاکی و خوبی بود صحنه میدان مین هیچ‌وقت یادم نمیره و لرزشی که به پاش می‌داد که قطع شده بود بچه نمازخون و بامعرفتی بود چه خاطره‌های قشنگی، روحت شاد برادر."

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن