Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-28@23:20:44 GMT

مسعود آب‌پرور فیلم جدید می‌سازد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۴۴۰۲۸

مسعود آب‌پرور فیلم جدید می‌سازد

به گزارش بولتن نیوز، مسعود آب‌پرور کارگردان سینما و تلویزیون از جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: دو قصه با نام‌های «پازل» و «وقتی پروانه‌ها به خدا می‌اندیشند» را آماده ساخت دارم که این روزها در حال رایزنی با تهیه‌کننده هستیم.

وی درباره اولویت ساخت هر کدام از این فیلمنامه‌ها عنوان کرد: اولویت خاصی در ساخت آن‌ها نداریم و با تهیه‌کننده برای هر کدام به توافق برسیم، شروع به تولید خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آب پرور در پاسخ به این سوال که آیا فضای فیلمنامه‌های جدیدش کمدی است، بیان کرد: هیچکدام از این دو قصه کمدی نیست.

گفتنی است؛ آخرین فیلم‌هایی که آب‌پرور کارگردانی کرده، «ساعت 25» تولید سال 1385 و «قتل آنلاین» تولید سال 1384 است

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان

گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و رضا گلشن مهرجردی مدیرکل امور مستعدان و آینده‌سازان برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های آینده، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده، آشنایی با برخی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از مهمترین موضوعات این گردهمایی است.
 
این گردهمایی نهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ با حضور نمایندگان مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان بصورت برخط برگزار خواهد شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند جهت دریافت لینک جلسه به آی دی @yamahdi313_2 در پیام رسان ایتا و بله پیام دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید