Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@04:56:41 GMT

افتتاح سکوی زباله مکانیزه در ملارد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۴۸۳۷۴

افتتاح سکوی زباله مکانیزه در ملارد

سکوی زباله مکانیزه در زمینی به وسعت 15 هزار متر مربع در ملارد به بهره برداری رسید. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست شهرداری ملارد گفت: شهر ملارد با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در گذشته سکوی مناسبی برای جمع اوری زباله های شهری نداشت و این موضوع مشکلات عدیده ای را برای شهروندان ایجاد کرده بود.علی سلگی افزود: در گذشته شهرداری ملارد مجبور بود برای نگهداری و انتقال زباله ها به مرکز دفن زباله اختراباد از یک منطقه نزدیک شهر استفاده کند که با توجه به نبود حصار و مکانیزه نبودن سکوی زباله ،آلودگی های زیست محیطی متعددی بویژه تردد سگ های ولگرد، بوی نامطبوع و حشرات مزاحم ایجاد کرده بود که برای برطرف کردن این مشکل منطقه ای در ملارد مکان یابی شد تا سکوی مکانیزه مدرن در ان منطقه افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات اجرایی ساخت این سکوی زباله یک سال پیش آغاز شد و هم اکنون این مرکزبا 17 میلیارد ریال هزینه بطور کامل به بهره برداری رسید تا مشکلات زیست محیطی ناشی از انتقال زباله کاملا از بین رود.سرپرست شهرداری ملارد گفت: این سکوی زباله بگونه ای طراحی شده است که شیرابه های تولید شده توسط زباله ها هم توسط سپتیک کار شده در مرکز براحتی جمع آوری و به مرکز دفن زباله اخترآباد منتقل خواهد شد و این مرکز که با دیواره های بتونی احداث شده است قابلیت تفکیک و جمع آوری زباله های عفونی را هم دارد.شهرملارد با بیش از 300هزار نفر جمعیت روزانه بطور متوسط بیش از 200 تن زباله تولید می گردد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود