Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@22:33:26 GMT

چئول کو: برتري مقابل ايران براي ما حياتي است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۵۵۸۳۹

خبرگزاري آريا - ستاره هاي کره جنوبي متفق القول از اهميت برتري مقابل ايران و شکستن طلسم ناکامي هاي چند سال گذشته صحبت مي کنند.
به گزارش "ورزش سه"، در ادامه صحبت هايي که بازيکنان و مربيان کره در حاشيه اردوي آماده سازي اين تيم براي بازي با ايران انجام دادند، اين بار نوبت به ستاره آگزبوگ آلمان رسيد تا از اهميت بسيار بالاي سه امتياز در مصاف روز پنجشنبه دو تيم در آينده فوتبال کره جنوبي حرف بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يا‌ چئول کو ستاره اين روزهاي آگزبورگ در بوندس ليگا بلافاصله با اضافه شدن به اردوي آماده سازي کره در سئول گفت: «شين تائه‌يونگ از ما فوتبال سرعتي مي‌خواهد. بازيکنان سرعتي هم مي‌توانند توپ را با سرعت بيشتري حمل کنند و شخصا دوست دارم تا يک فوتباليست سرعتي باشم.
او ادامه داد: «کمي نگران پست‌ خودم در تيم ملي کره‌جنوبي شدم. 6 تا 7 سال است که در بوندس‌ليگا در پست‌هاي مختلفي بازي کردم اما وقتي به بازي‌هايم نگاه مي‌کنم، پست هافبک دفاعي براي من بهترين است. در زمان پرواز از آلمان به کره‌جنوبي بازي‌هاي تيم ملي را نگاه مي‌کردم. من به اهميت 3 امتياز بازي با ايران واقف هستم؛ اما اين واقعيت را هم مي دانيم که حريف مان تيم اول آسيا است و از قدرت بسيار بالايي بهره مي برد».
لژيونر سرشناس فوتبال کره که يکي از اميدهاي اصلي طرفداران در بحران مصدوميت حاکم بر اردوي کره است، تصريح کرد: «ما بايد به يکديگر کمک کنيم و هماهنگ باشيم. بايد در تيم ملي با هم رقابت کنيم و به يکديگر احترام بگذاريم. ما کار گروهي را در تيم ملي کره‌جنوبي حفظ خواهيم کرد تا با کسب نتيجه موردنظر در بازي روز پنجشنبه انتظارات هواداران را نيز برآورده کنيم».
رسانه هاي کره روي حضور و درخشش اين بازيکن سرشناس و باتجربه آن هم در غياب چند ستاره مصدوم حساب خاصي باز کرده اند و اميدوارند چئول کو بتواند از قدرت رهبري در ميانه ميدان در جنگ با هافبک هاي ايران برخوردار باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی معمولی، ستاره میدان اراک!

به گزارش ورزش سه ایرالکو در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در روز مصدمیت اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی ، علیرضا نقی زاده به عنوان یکی دیگر از باتجربه های خود را در اختیار نداشت.
در شرایطی که به نظر می رسید نقی زاده مصدوم است و شرایط بازی ندارد اما در وقت های اضافه به میدان رفت و گل چهارم تیمش را در وقت های تلف شده به ثمر رساند تا بازی را به پنالتی ببرد.
نقی زاده همچنین  آخرین پنالتی تیمش را هم در ضربات پنالتی با مهارت بالا تبدیل به گل کرد تا نقش اول پیروزی تیمش باشد آن هم در شرایطی که دقایق زیادی در زمین نبود.

نقی زاده که بازیکنی ساکت و در خدمت تیم است پیش تر هم در یکی از بردهای آلومینیوم در اراک مقابل پرسپولیس نیز موفق شده بود دروازه سرخ ها را باز کند.
جالب اینکه  نقی زاده در شروع مسابقه با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش حریف دیدار گرمی داشت چرا که این دو بازیکن در تیم ماشین سازی تبریز همبازی بودند.
البته برخلاف نقی زاده ، کنعانی زادگان که 120 دقیقه در زمین بود روز خوبی نداشت و با وجود اینکه پنالتی اول تیمش را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد اما در خط دفاعی تیم که چهار گل خورد  نتوانست در کنار دیگر اعضای خط دفاع تیمش دو بار پیش افتادن با دو گل برتری را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • نقش حیاتی ستاره جوان تیم ملی در لحظات تعیین‌کننده
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه