Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:59:42 GMT

۶ طرح جهاد کشاورزی استان سمنان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۲۲۹۲

۶ طرح جهاد کشاورزی استان سمنان به بهره برداری رسید

آرادان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه شش طرح اقتصادی در استان به بهره برداری رسید، گفت:در ایستگاه آخر نخستین مرغداری پرورش پولت تخم‌گذار در آرادان افتتاح شد.

سید حسن میرعماد در حاشیه افتتاح نخستین مرغداری پرورش پولت تخمگذارآرادان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمنبیان اینکه شش طرح اقتصادی از جمله اصلاح شبکه های نوین آبیاری میامی، بهره برداری از کارخانه فراوره های لبنی در مهدیشهر، اجرای آبیاری تحت فشار در باغات پسته دامغان، افتتاح گاوداری ۳۰۰راسی در قلعه نو خرقان شاهرود و گازرسانی به مجتمع گلخانه ای درجزین با حضور استاندار سمنان در هفته دولت به بهره برداری رسید، ابراز داشت: برنامه های جهاد کشاورزی از جمله اصلاح شبکه نوین آبیاری و بهینه سازی مصرف آب به صورت مستمر تا پایان سال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه واحد مرغداری آرادان با سرمایه گذاری ۲۸میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال به مساحت ۱۰هکتار در منطقه چاه قلقل کهن آبادبه بهره برداری رسید و دارای ظرفیت تولید ۷۰ هزار قطعه‌ای در هر دوره است، افزود: سالانه ظرفیت تولید چهار هزار و ۶۴۶ تن گوشت سفید و چهار هزار و ۱۹۰ تن تخم‌مرغ و ۱۰ واحد مرغ تخم‌گذار به ظرفیت ۴۵۶ هزار قطعه در این آرادان وجود دارد.

۲۵طرح عمرانی و اقتصادیشاهرود به بهره برداری رسید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با ابراز اینکه در آرادان ۴۱ واحد مرغ گوشتی با ظرفیت تولید ۸۸۳ هزار و ۱۰۰ قطعه وجود دارد، ابراز داشت: یک واحد پرورش مرغ مادر گوشتی به ظرفیت ۳۵ هزار قطعه در این شهرستان فعال است.

میرعماد با بیان اینکه در هفته دولت ۱۷طرح عمرانی حوزه جهاد کشاورزی شاهرود با اعتبار یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید، تصریح کرد: هشت طرح اقتصادی این شهرستاننیز با اعتبار پنج میلیارد و ۴۵۰میلیون تومان در هفته دولت افتتاح شد که بخشی از آنها شامل گاوداری ۳۰۰ راسی در روستای قلعه نوخرقان شاهرود با حضور استاندار سمنان را می توان نام برد.

وی به افتتاح پروژه کشاورزی آبیاری تحت فشار میامی در ۱۰۰ هکتار از اراضی شهرستان اشاره کرد و افزود: برای انجام این پروژه ۹میلیارد و ۶۴۰میلیون ریالاعتبارصرف شد که از این میزان بالغ‌بر هفت میلیارد ریالاز محل منابع دولتی و مابقی نیز از محل آورده شخصی بهره بردارن تأمین‌شده است.

انجام سیستم آبیاری تحت فشار در ۱۳۴هکتار از باغات پسته دامغان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه پروژه آبیاری تحت فشار مهدی آباد دامغان در پنجمین روز از هفته دولتبا حضورمدیران کل ادارات و دستگاه های دولتی، اجرایی و خدماتی در این روستا افتتاح شد، ابراز داشت: پروژه سیستم آبیاری تحت فشار در زمینی به مساحت ۱۳۴ هکتار و با اعتبار یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومانبه بهره برداری رسید.

میرعماد بیان کرد: از ۱.۵میلیارد تومان اعتبار این طرح، یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی و ۱۷۰ میلیون تومان آورده بخش خصوصی بوده که در راستای اقتصاد مقاومتی و همچنین جلوگیری از هدر رفت آب، تغییر الگوی کشت و همچنین اصلاح ساختار آبیاری سنتی اجرا شده است.

وی بهره برداری از یک شرکت تهیه فرآورده های لبنی در مهدیشهر را دیگر طرح هفته دولت بر شمرد وتصریح کرد: برای افتتاح این پروژه بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است که ظرفیت تولید سالانه ۵۷۰ تن انواع شیرو ۴۰۰ تن ماست پاستوریزه، ۵۰۰ تن دوغ و همچنین ۳۰ تن کشک را دارد.

گاز رسانی به مجتمع گلخانه ای درجزین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه پروژه گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای شهر درجزین هم‌زمان با هفته دولتبه بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه پنج میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل فرآیند گازرسانی به این مجتمع گلخانه‌ای اجرای شبکه داخلی یکی از ملزومات است، ابراز داشت: در این راستا بیش از شش هزار و ۴۰۹ متر شبکه داخلی گازرسانی در این مجتمع گلخانه‌ای اجراییو ۳۰ علمک در این مجتمع گلخانه‌ای نصب شده است.

۵۲ پروژه‌ عمرانی و تولیدی جهادکشاورزی استان سمنان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم

استاندار لرستان از بهره‌برداری بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی پروژه بیمارستانی نیایش خرم‌آباد در زمینی به‌مساحت 107 هزار مترمربع در 14 بلوک در مجتمع پردیس دانشگاهی کمالوند سال 1390 آغاز شده‌است.

بیمارستان 551 تختخوابه نیایش بنا بود 36 ماه به بهره‌برداری برسد، اما پس از گذشت 10سال هنوز نیمه‌کاره است و به پیشرفت 60درصدی رسیده‌است.

دستور استاندار لرستان برای آغاز روند تکمیل هتل صخره‌ای+فیلم

ابوطالب شفقت، عصر امروز، در بازدید از پروژۀ بیمارستان نیایش خرم‌آباد گفت: 71پروژه در حوزه بهداشت و درمان در لرستان افتتاح شده‌است.

او با تأکید به لزوم اختصاص زمین برای احداث بیمارستان جدید در بروجرد، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که کلنگ‌زنی این بیمارستان در سفر دوم رئیس‌جمهور انجام شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی در این استان 6.5 برابر شده‌است، بیان کرد: کلنگ‌زنی بیمارستان نیایش سال 1392 انجام شده‌است.

شفقت با اعلام پیشرفت 65درصدی بیمارستان نیایش خرم‌آباد، یادآور شد: تمام تجهیزات این بیمارستان خریداری شده‌است و این پروژه طبق گفتۀ پیمانکار سال 1404 به بهره‌برداری می‌رسد.

او اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که سفر دوم رئیس‌جمهور به لرستان در صورت پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه‌ها قبل از ماه محرم باشد.

.

انتهای  پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند