Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛این طرح ها شامل، افتتاح پست 6کیلواتی فشار متوسط هوایی ،1600متر شبکه فشار ضعیف با کابل خود نگه دار،نصب 4دستگاه پست هوایی با تابلو،نصب 40دستگاه چراغ لاک پشتی 70با هزینهای بالغ بر 450میلیون تومان از اعتبارات دولت در روستاهای چناروئیه،گزستان،زارکوئیه،گزستان ،افتتاح طرح انرژی خورشیدی 12.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5کیلواتی با هزینه ای بالغ بر80میلیون تومان بخش خصوصی در روستای گروک ،سفالت وزیر سازی 6هزار متر مربع وجدول گذاری طول 500متر وپیاده روسازی به طول600متر باهزینه ای بالغ بر 170میلیون تومان از اعتبارات دولتی با مشارکت بنیادمسکن ودهیاری در روستای گروک است.

همچنین اسفالت وزیرسازی 4هزار متر مربع و400متر جدول گذاری طرح هادی روستای قنات سه کوهساران راور با هزینهای بالغ بر 160میلیون تومان با مشارکت بنیادمسکن ودهیاری ،بهسازی سالن اجتماعات شهر هجدک با هزینه ای بالغ بر100میلیون تومان از اعتبارات شهرداری ،طرح هادی قنات روستای گروکانی بخش کوهساران راور با هزینه ای بالغ بر15 میلیون تومان با مشارکت بنیادمسکن ودهیاری ،ساخت مخزن 100متر مکعبی جهت آبرسانی به روستای حور وشهرک بخش کوهسارران راورجهت تامین آب شرب 150خانوار با هزینه ای بالغ بر150میلیون تومان از اعنبارات دولتی،ابرسانی به روستای بریم بخش کوهساران از توابع راور در متجمع شاهزادمحمد 40خانوار از آب آشامیدنی سالم با اعتباری بالغ بر60میلیون تومان،کلنگ زنی خط انتقال آب آشامیدنی روستای هنک بخش کوهساران از توابع راور به طول 2.5کیلومتر برای تامین آب 50خانوار با اعتبار بالغ بر 60میلیون تومان آغاز شد از جمله این طرح ها هستد.


با بهره برداری از این طرح ها بیش از ۶هزار خانوار از مزایای ان بهره مند شدند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار