Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:49:35 GMT

شهر رشت نیازمند توسعه و ترقی است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۷۵۱۳۹

شهر رشت نیازمند توسعه و ترقی است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر رشت با انتخاب شهردار بومی شهر رشت را سربلند کنند گفت: شهر رشت نیازمند توسعه و ترقی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله زین العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با وی با اشاره به شهادت پنجمین امام شیعیان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ثمره خون پاک شهدا همواره در ابعاد مختلف انقلاب تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تاثیر عملکرد شهردار و اعضای شورا بر زندگی مردم را بیشتر از نمایندگان مجلس عنوان کرد و افزود: اعضای شورای شهر و شهردار با جزیی‌ترین مباحث و مقوله زندگی شهروندان در ارتباط و اثرگذار هستند.

قربانی با تاکید بر اینکه عملکرد مطلوب و تاثیرگذار این افراد شهر را به گلستان بدل می‌کند تصریح کرد: اعضای شورا در عملکرد و رفتار خود باید با دقت و تمرکز بیشتری تصمیم‌گیری کرده و به سخنان منتقدان گوش فرا دهند.

وی جایگاه شوراها را در جامعه امروز اثرگذار عنوان کرد و با تاکید بر اینکه شهر رشت همواره باید به جایگاه واقعی خود دست یابد گفت: شهر رشت در گذشته به امکانات و تجهیزات گسترده‌ای مجهز بوده و در مقوله کتابخانه، داروخانه و مدرسه از برترین‌های کشوراست.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه شهر رشت نیازمند توسعه و ترقی است خاطرنشان کرد: شهر رشت تنها به اقدامات فانتزی نیازمند نیست و اقدامات اصولی و زیربنایی گام‌های موثری در راستای ارتقاء توسعه در شهر است.

امام جمعه رشت کشمکش‌های داخلی را موجب آسیب رساندن به شهر و شهروندان عنوان کرد و با بیان اینکه گیلان همواره مهد فرهیختگان و بزرگان علمی است افزود: استان گیلان فرزندان به‌نام و دانشمندی در حوزه‌های مختلف دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه در راستای توسعه شهری باید تنگ نظری‌ها را کنار گذاشته و با یکدیگر همکاری کنیم تصریح کرد: مدیران باید از تضعیف یکدیگر پرهیز کرده و افراد شایسته را برای استان حفظ کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه همدلی و مساعدت، شهر را به توسعه می‌رساند افزود: تواضع، فروتنی و تعامل باید از ویژگی‌های مهم و مطرح شهردار رشت باشد تا با ایجاد تبادل و همدلی مشکلات شهر به‌طور ویژه برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به ضرورت انتخاب شهردار بومی برای شهر رشت و با تاکید بر اینکه شهردار بومی همواره به‌طور ویژه به صلاح شهر خویش می اندیشد تاکید کرد: اعضای شورای شهر رشتبا انتخاب شهردار بومی شهر رشت را سربلند کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر رشت با بهره‌گیری از رهنمود بزرگان استان به‌منظور انتخاب فرد اصلح در تصدی شهرداری اقدامات ویژه ای انجام می دهند گفت: در راستای این انتخاب مهم و حائز اهمیت در کمتر از 10 روز پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

امیرحسین علوی تصمیمات و عملکرد شورا را در آینده اثرگذار عنوان کرد و با اشاره به اینکه اقدامات مسئولان توسط آیندگان بررسی و ارزیابی می شود تاکید کرد: با اتحاد و همدلی فی‌مابین اعضای شورا باید گامی موثر در راستای توسعه شهر رشت برداشت.

وی ترکیب شورای پنجم شهر رشت را متشکل از افراد متخصص، با تجربه و توانمند و تحصیلکرده دانست و با اشاره به اینکه با همدلی و همکاری باید توسعه را برای شهر رشت به ارمغان آورد گفت: اعضای شورای پنجم شهر رشت در راستای توسعه شهری از تمامی توان خود بهره می‌گیرند.

انتهای پیام/

R7877/P1357/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت

 رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟