Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@23:32:12 GMT

اعتبارات تخصیصی به راهداری استان اردبیل جوابگو نیست

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۸۳۸۸۸

اعتبارات تخصیصی به راهداری استان اردبیل جوابگو نیست

به گزارش خبرنگار ایرنا علی رحمتی روز پنجشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: پارسال یکصد میلیارد ریال اعتبار استانی برای این اداره کل در نظر گرفته شده بود که فقط 20 درصد آن یعنی 20 میلیارد ریال آن تخصیص یافت که با تلاش شبانه روزی همکاران توانستیم به مشکلات پیش آمده غلبه کنیم.
وی با اشاره به اینکه اعتبار تخصیصی به سختی کفاف هزینه سوخت خودروهای راهداری را می‌کند، اظهار کرد: امسال اعتبار استانی در نظر گرفته شده 240 میلیارد ریال است که امیدواریم 100درصد این اعتبارات تخصیص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: اعتبار سازمانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم 481 میلیارد ریال است که اصولا بیشتر این مبلغ تخصیص می یابد.
وی با بیان اینکه نگهداری، ترمیم، روکش، خط کشی،علامت گذاری و بازگشایی راههای مواصلاتی استان بر عهده اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای است، اضافه کرد: به خاطر کوهستانی و برف گیر بودن و شرایط اقلیمی استان باید همه احتمالات را پیش بینی کرد و آمادگی مقابله با بحران احتمالی را داشت.
وی ادامه داد: طول جاده های استان شش هزارو 371 کیلومتر است که چهار هزارو 700 کیلومتر آن راه روستایی است و با توجه به برف گیر بودن آنها باید از همین اکنون اقدام به خرید و ذخیره سازی نمک و شن و تعمیر ماشین آلات سنگین و سبک راهداری کرد.
وی با اشاره به ادغام راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در سال گذشته بیان کرد: مسئولیت 306 نفر نیرو، نگهداری جاده، نگهداری ‌ رویه‌های شنی، نگهداری ‌رویه‌های آسفالت، مرمت و نگهداری علائم به اضافه عملیات راهداری زمستانی به این اداره کل واگذار شده است.
وی تشریح کرد: تاکنون وضعیت اشتغال 157 نفر نیروی حجمی و فصلی مشخص نیست و از اردیبهشت ماه قطع خدمات شده‌اند و با ما همکاری ندارند که انتظار داریم فرمانداران حمایت های لازم را داشته باشند تا بتوان با این نیروها قرارداد یک‌ساله منعقد کرد.
رحمتی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در چهارسال گذشته در استان گفت: احداث سه پاسگاه جدید پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان با اعتباری بیش از 32 میلیارد ریال، ساخت و بهره برداری از سالن بزرگ مسافری پایانه مرزی شهرستان بیله سوار با اعتبار 130 میلیارد ریال، محوطه سازی پارکینگ های پایانه بیله سوار با اعتبار 63 میلیارد ریال، احداث و بهره برداری از پنج مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان، راه اندازی و بهره برداری از 13 دستگاه سامانه ثبت تخلفات سرعت با اعتبار پنج میلیارد ریال، راه اندازی 20 دستگاه تردد شمار و پشتیبانی و بهره برداری از 52 دستگاه تردد شمار با اعتبار 75 میلیارد ریال و احداث و بهره برداری از 2 راهدارخانه در محور اردبیل به سرچم و خلخال به اسالم با اعتبار 15 میلیارد را از جمله خدمات ارائه شده در این مدت می باشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: با اقدامات انجام شده در چند روز آینده 15 دوربین ثبت تخلف سرعت در جاده‌های استان اردبیل آغاز به کار می‌کنند که این دوربین‌ها مجهز به ثبت لحظه‌ای سرعت و ثبت سرعت متوسط در حد فاصل دو دوربین هستند و در مرحله دوم این طرح نیز 12 مکان جانمایی شده و 24 دوربین جدید نصب خواهد شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/60166130

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی در یاسوج خبر داد و گفت: از این مبلغ تاکنون تنها ۳۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در بازدید محمدعلی زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری از مجتمع کلاس‌های درسی دانشگاه مادر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 100 میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی اختصاص یافته که از این مبلغ تاکنون فقط 35 میلیارد تومان تخصیص یافته که در صورت تزریق اعتبار لازم پروژه‌های در دست اجرا سرعت می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه با حمایت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و با کمک اعتبارات استانی پروژه‌های دانشگاه یاسوج سرعت می‌گیرند، عنوان کرد: مجتمع درسی دانشگاه یاسوج با زیربنای پنج هزار و 800 متر مربع و پیشرفت 90 درصدی نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: ضرورت دارد این مجمع کلاسی مهرماه به بهره‌برداری برسد و در اختیار دانشجویان قرار گیرد که از سازمان برنامه و بودجه تقاضا داریم اعتبار لازم را اختصاص دهد.

احمدزاده همچنین در مراسم کلنگ‌زنی دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج گفت: این پروژه با 50 میلیارد تومان اعتبار اولیه اجرای آن آغاز شد و البته اعتبارات دانشگاه یاسوج به خوبی دیده نشده بود

وی با بیان اینکه با تدبیر وزیر علوم 50 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت خوابگاه متاهلی در حال احداث اختصاص یافت، یادآور شد: مجوز ساخت دومین خوابگاه متاهلی داده شده و 50 میلیارد تومان اعتبار هم برای دومین خوابگاه دانشگاه در نظر گرفته شد.

احمد زاده با اشاره به اینکه اعتبارات دانشگاه پیش از این 100 میلیار تومان بود که سر جمع به 200 میلیارد تومان افزایش یافت، ادامه داد: خوابگاه متاهلی در حال ساخت دانشگاه یاسوج  با زیربنای 2 هزار و 620 متر مربع و با 35 واحد در 4 طبقه در حال احداث است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم در آیین کلنگ زنی دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج گفت: امیدواریم این پروژه که از اعتبارات سفر دور دوم رئیس جمهور به استان است هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد و مامن امنی برای تحصیل دانشجویان متاهل باشد.

محمدعلی زلفی گل ضمن قدردانی از اقدامات پیشین سیدعلی احمدزاده در راه‌اندازی دانشگاه قم و دانشگاه حضرت معصومه(س) اظهار داشت: استاندار کهگیلویه وبویراحمد یک چهره دانشگاهی است که قطعا در تخصیص های اعتبارات سفر رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به دانشگاه یاسوج دارد.

زلفی گل با بیان اینکه هر چه نگاه به علم و دانش متفاوت‌تر باشد سرعت توسعه و رشد استان ارتقاء می یابد، گفت: خیر و برکت توسعه و رشد کمی و کیفی دانشگاه متوجه خود استان خواهد بود.

وزیر علوم در ادامه از خوابگاه متاهلی در حال ساخت دانشگاه یاسوج با زیربنای 2 هزار و 620 مربع و با 35 واحد در 4 طبقه از اعتبارات وزارت  ساخته می‌شود بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد