Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز اظهار امیدواری کرد حلقات صالحین و بسیج ادارات بتوانند با فرهنگ سازی نقش موثری در مقابله با مشکلات فعلی ادارات داشته باشند . به گزارش خبرگزاری صداوسیما فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با حضور در نشست مربیان صالحین و روحانیون ادارات شهرستان مهریز گفت: هدف طرح صالحین برای همگان کاملا مشخص و آشکار است و فعالیت ما در حلقات صالحین باید در فرایند تشکیل تمدن اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغرسلمانی افزود: نقطه اصلی در شکل دهی به دولت و تمدن اسلامی روحانیون هستندو وضع موجود را باید براساس وضع مطلوب بسنجیم و الزامات این کار در هر قشری و همچنین در قشر بسیج ادارات مشخص شده است .سلمانی اظهار داشت: مهمترین مشکلات ما در ادارات به دو موضوع تکریم ارباب رجوع و بحث ارتشاء بر می گردد که این دو موضوع را می توان با اقناع سازی و فرهنگ سازی در قالب بیان احادیث و روایات ائمه معصومین(ع) و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)مدیریت نمود.وی افزود: کار انقلابی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است محدود در زمان و مکان نیست و ما باید حالت فعال به خود بگیریم و از حالت انفعالی خارج شویم. سلمانی همچنین به طرح بسیج ، مسجد و مدرسه اشاره نمود و گفت : این طرح در حال عملیاتی شدن می باشد و انتظار از روحانیون است که کمک کار خوبی در این زمینه باشند.در ادامه این نشست حجت الاسلام دهقانیزاده از مربیان حلقات صالحین بسیج ادارات ، تلنگر بودن برای مسئولین ادارات را از برکات این گونه نشست ها دانست و گفت : این جلسات خود نوعی امر به معرف و نهی از منکر می باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم فعالان قرآنی فراجا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیش از ۵۵۰ نفر از کارکنانِ فراجا، که در طرحِ حفظِ قرآنِ کریم برگزیده شده اند، به سفرِ عتباتِ عالیات می‌روند.

همچنین یک ماه مرخصی تشویقی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

به گفتۀ فرماندۀ یگانهایِ ویژۀ پاسدارانِ فراجا، فرماندهانی که در رُشدِ فرهنگِ قرآنیِ کارکنان، تاثیرگذار بودند نیز، تشویق می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تکریم فعالان قرآنی فراجا
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است