Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، ناصر نبی‌زاده ظهر امروز در جمع هنرمندان تایباد با اشاره به اینکه ارتقای فرهنگ عمومی وظیفه اصلی فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: سه محور گفت‌وگو، ارتقای فرهنگ عمومی و گسترش صنوف و انجمن‌های فرهنگی هنری را از سیاست‌های این وزارتخانه است.

وی افزود: مجموعه فرهنگی و هنری خراسان رضوی به دنبال رونق بخشی فرهنگ و هنر در قالب انجمن‌ها و موسسات فرهنگی و هنری برای تولید آثار هنری تاثیر گذار است، و این فرصت بسیار مهم برای مدیریت های میانی و عالی بوده که باید با برنامه‌ریزی از آن استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: در برخی هنرها، شهرستان مرزی تایباد صاحب سبک و مکتب است و آن هنر ویژه منطقه تایباد بوده که باید به آنها توجه ویژه، رسیدگی بیشتر و بهتر شود تا شکوفا شوند.

نبی‌زاده اظهار داشت: وضعیت سالن مجتمع مفاخر پیگیری می شود تا هرچه زودتر به سرانجام برسد و به‌زودی شاهد رونق بیشتر فرهنگ و هنر در تایباد باشیم.

در ادامه فرماندار تایباد نیز گفت: فلسفه وجودی مدیران، خدمت بی‌منت به مردم است.

حسین شرافتی افزود: شهرستان مرزی تایباد به عنوان پیشانی جمهوری اسلامی ایران و خاک ریز اول مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان بوده، توسعه فرهنگی از ضروری‌ترین نیازهای این شهرستان است و برای این منظور باید زیرساخت‌های فرهنگی و هنری آماده شود.

وی، شهرستان مرزی تایباد را نماد وحدت بین تشیع و تسنن برشمرد و متذکر شد: در کارهای فرهنگی و هنری هدف‌گذاری هنرمندان باید وحدت باشد.

فرماندار تایباد با اشاره به شهادت شهید محسن حججی در مبارزه با گروه تکفیری، صهیونیستی داعشاضافه کرد: حرکت و رفتار شهید حججی کاری فرهنگی و هنری بود، چراکه با شهادت و ایستادگی همچون امام حسین (ع) در مقابل دشمنان، فرهنگ عاشورایی را دربین نسل سوم وچهارم انقلاب زنده کرد و همه مردم ما به این شهید عزیز افتخار می‌کنند.

شرافتی با اشاره به اینکه هنرمندان باید مروج اخلاق، فرهنگ ایثار و شهادت دربین احاد جامعه باشند، بیان کرد: همه مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم، با ترویج این فرهنگ عاشورایی انقلاب را در مقابل توطئه‌های فرهنگی دشمنان واکسینه می‌کنیم.

وی عنوان کرد: کار هنری تا عمق جان تاثیر گذار است، باید آسیب‌های اجتماعی را هنرمندانه ببینیم، بشناسیم و برای پیشگیری از آن با کار هنری برنامه‌ریزی کنیم، کار فرهنگی انجام دهیم، این خدمت به فرهنگ و هنر شهرستان است.

فرماندار تایباد افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد بهترین ساختمان شهرستان را دارد، اما زیرساخت‌های این ساختمان باید اصلاح، سالن آن تجهیز و تکمیل شود و این فضای کامل فرهنگی به بهره‌برداری نهایی و مثبت برسد.

وی بیان کرد: برای کارهای فرهنگی هزینه می‌کنیم تا جلوی آسیب‌های اجتماعی گرفته شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم عباس برزو به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی معرفی و از زحمات چندین ساله حمزه آزاد تقدیر شد.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد