Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، برتری قاطعانه آلمانو پیروزی انگلیس با حداقل اختلاف، اتفاقات مهم ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا بود.

در مهم‌ترین بازی‌در گروه سوم، آلمان در زمین خودش با نتیجه قاطعانه 6 بر صفر مقابل نروژ به برتری دست یافت و به یک قدمی صعود رسید. در این بازی یک‌طرفه، ورنر در دقایق 21 و 40، اوزیل در دقیقه 10، دراکسلر در دقیقه 17، گورتسکا در دقیقه 50 و گومز در دقیقه 79 برای قهرمان جهان گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی‌این گروه، ایرلندشمالی 2 بر صفر میهمانش، جمهوری چک را برد تا کورسوی امیدی برای صعود مستقیم داشته باشد. در جدول گروه سوم پس از آلمان 24 امتیازی، ایرلندشمالی با 19 و جمهوری آذربایجان با 10 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

در گروه ششم، انگلیس به سختی 2 بریک از سد میهمانش، اسلواکی گذشت و در آستانه صعود مستقیم قرار گرفت. ابتدا لوبوتکا در دقیقه 3 دروازه انگلیس را گشود اما میزبان توسط دایر در دقیقه 37 و راشفورد در دقیقه 59 به گل و برتری 2 بریک رسید.

در سایر بازی‌های این گروه، اسکاتلند 2 بر صفر مقابل مالت به برتری رسید و اسلوونی 4 بر صفر از سد لیتوانی گذشت.

در جدول گروه ششم، انگلیس 20 امتیازی در آستانه صعود است و اسلواکی با 15 و اسلوونی و اسکاتلند با 14 امتیازدوم تا چهارم هستند.

در بازی‌های گروه پنجم، مونته‌نگرو یک بر صفر رومانی را برد و لهستان با گل‌های میلیک، گیلیک و لواندوفسکی 3 بر صفر مقابل قزاقستان پیروز شد.

در این گروه، لهستان 19 امتیازی بالاتر از مونته‌نگرو و دانمارک 16 امتیازی بخت اول صعود مستقیم نام دارد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

آبی‌پوشان لندن در ادامه نتایج بی‌ثبات خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، یک باخت خارج از خانه را به تساوی تبدیل کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (شنبه) با مصاف تیم‌های استون‌ویلا و چلسی در ورزشگاه ویلاپارک پیگیری شد که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

چلسی در حالی به کسب یک امتیاز از این بازی بسنده کرد و برای بیستمین بار در این فصل لیگ جزیره امتیاز از دست داد که تا 9 دقیقه به پایان وقت‌های معمول، بازی را به شگفتی‌ساز این فصل لیگ جزیره باخته بود. مارک کوکوریا بازیکن اسپانیایی چلسی در دقیقه 4 دروازه خودی را باز کرد و سه دقیقه به پایان نیمه نخست، مورگان راجرز دومین گل را هم برای تیم میزبان به ثمر رساند.

در نیمه دوم، چلسی به بازی برگشت و نونی مادوئکه در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را برای این تیم جبران کرد. در دقیقه 81 نیز کانر گالاگر گل فرار از شکست را برای میهمان لندنی زد. چلسی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با گلی که اکسل دیساسی زد می‌توانست بازی را ببرد، اما VAR این فرصت را از شاگردان مائوریسیو پوچتینو گرفت.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

 

با این نتیجه استون‌ویلا رده چهارمی 67 امتیازی شد و فاصله خود را با لیورپول رده سومی به هشت امتیاز کاهش داد. این در حالی است که تاتنهام رده پنجمی با سه بازی کمتر نسبت به استون‌ویلا، 60 امتیازی است. چلسی نیز اگرچه با این تساوی 48 امتیازی شد، اما در رده نهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (از 34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (از 33 بازی) و لیورپول با 75 امتیاز (از 35 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!