Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ناصر مقدم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اعلام کرد: جشن عید غدیر و اختتامیه جشنواره موسیقی راس ساعت ١٩ روز جمعه این هفته در سالن روباز گاوازنگ برگزار شده و بیش از ١٠٠ برگزیده جشنواره موسیقی در این برنامه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سابقه برگزاری جشنواره موسیقی آوای امید در سال‌های گذشته گفت: هر سال این جشنواره در دهه فجر برگزار می‌شد ولی امسال به دلیل تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه با دهه فجر تصمیم گرفتیم جشنواره موسیقی را در دهه ولایت ( عید قربان تا غدیر) برگزار کنیم.

وی بر برگزاری ویژه برنامه‌های عید غدیر همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی تاکید کرده و افزود: امسال به دلیل برگزاری جشنواره موسیقی در تابستان و تقارن آن با شب عید غدیر در نظر داریم مراسم اختتامیه را از سالن هلال به محل سینما روباز گاوازنگ تغییر دهیم تا عموم مردم بتوانند در این مراسم شرکت کنند.

مقدم هدف از تغییر محل برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی آوای امید را پررنگ‌تر کردن جشن عید غدیر برای عموم مردم دانسته و ادامه داد: در این برنامه، پنج گروه موسیقی به اجرای زنده پرداخته و مراسم با نورافشانی و شعرخوانی به مناسبت عید غدیر همراه خواهد بود.

پنجمین جشنواره موسقی امید از ١٠ شهریورماه با حضور ٢٧٠ هنرجو در بخش تک‌نوازی و ٢٧ گروه در بخش گروه‌نوازی آغاز شده و تا جمعه ١٧ شهریورماه ادامه دارد.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت

فراخوان این جشنواره چندی پیش ابلاغ شده بود که گروه آهوی دشت با تهیه و ارسال اثر به جمع شرکت کنندگان پیوست و با رای هیئت داوران به عنوان یکی از منتخبین موسیقی محلی ایران شناخته شد.

در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس که تا ۹ اردیبهشت در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود، یازده گروه منتخب موسیقی نواحی ایران شامل بندر لنگه، جزیره هرمز، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و چهار محال و بختیاری حضور دارند.

گروه موسیقی آهوی دشت با مدیریت و هنرمندی علی حسین پور متشکل از محمد حسین اعلایی فرد، علی محمودی میمند، معصومه کافی، شایسته یوسفی و مینا منگلی، ساعت ۲۰ جمعه شب گذشته با اجرای یک ساعته موسیقی در قالب آواز‌های محلی که با نواختن ساز‌های نی، دایره، سرنا، نقاره، تمبورین و چوبک همراه بود، شور و هیجان حضار را برانگیخته و موسیقی محلی شهربابک را به مردم کشورمان معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند