Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:04:41 GMT

برخورد قاطع با باندهای عرضه مواد مخدر در استان گیلان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۴۴۷۱۸

برخورد قاطع با باندهای عرضه مواد مخدر در استان گیلان

آستارا-  جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از آغاز برخورد  قاطع  با باندهای عرضه مواد مخدر و دستگیری معتادان متجاهر در این استان گردشگر پذیر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهرداد مهرگان عصر سه شنبهدر جریان بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان مرزی آستارا در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف یکتن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در پنج ماهه سال جاری وافزایش ۷۵ درصدی کشف مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان گیلان و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشتهاظهار کرد: بازدید از دکه ها و صنوفی که شائبه فروش مواد مخدر و روان گردان در آنها وجود دارد در دستور کار نیروی انتظامی استان گیلان و در آستانه بازگشایی مدارس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه معتادان متجاهر تحویل مراکز ترک اعتیاد خواهند شد، گفت: استان گیلان از شاخصه های امنیتی بالایی برخوردار است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان کشف ۹۰درصدی سرقت های صورت گرفته در استان گیلانو در سال جاری را یادآور شد و افزود: نیروی انتظامی برای ایجاد یک امنیت پایدار دست نیاز به سوی تمام نهادهای اجتماعیبه ویژه خبرنگاران و رسانه ها دراز کرده است.

مهرگان تصریح کرد: آموزش همگانی و دادن اطلاعات صحیح به مردم خواسته نیروی انتظامی از خبرنگاران و رسانه است.

وی با اشاره به تلاش نیروی انتظامی استان گیلان در مقابله باانواع قاچاق گفت:تمرکز نیروی انتظامی استان گیلان بر جلوگیری از قاچاق کالاهای راهبردی استان نظیر چای و برنجاست.

مهرگانبه اهمیت شهرستان مرزی آستارا در کشور و استان گیلان اشاره و اظهار کرد: آستارا یک شهرستانتفرجگاهی، پرتردد و مرزی کشور است وبه جهت مرزی و گردشگر پذیر بودن آن باید نگاه ویژه ای به این شهرستانشده و بنیه نیروی انتظامی آن از هر لحاظ تقویت شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در تمامی موارد امنیتیو انتظامی و با توجه به فعالیتبسیار خوب فرمانده انتظامیآستاراشاهد کاهش جرائم دراین شهرستان مرزی کشور هستیم، ادامه داد: شهرستان مرزی آستارا به عنوان ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانو یک شهرستان اقتصادی در حوزه کشورهای آسیای میانه و دریای خزر، باید از یک امنیت با ثبات و همیشگی برخوردار باشد.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با اخذ مجوزهای لازم نسبت به راه اندازی کلانتری در منطقه پرتردد و پرجمعیت عباس آباد شهرستان آستارا اقدام کنیم.

وی خبرنگاران را یار و دوست نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود:به عنوان جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان، اخبار خبرگزاری های مهر، ایسنا، ایرنا و فارس را پیگیری می کنم و هر چهار خبرگزاری از خبرگزاری های مورد علاقه من هستند.
شهرستان مرزی آستارا با بیش از ۹۱هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و در مجاورت کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد و از شهرستان های پرتردد و گردشگر پذیر کشور محسوب می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها