Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@00:56:19 GMT

خبرهای سوریه از زبان فرمانده روسی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۵۳۱۵۶

«سرگئی رادسکوی» رئیس اداره عملیات اصلی ستاد کل ارتش روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد، نیروهای نظامی روسیه قرار است در منطقه «تل رفعت» در شمال شرقی سوریه مستقر شوند.

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان عالیرتبه ستاد کل نیروهای مسلح روسیه از استقرار نظامیان روس در منطقه شمال شرقی سوریه خبر داد.

«سرگئی رادسکوی» رئیس اداره عملیات اصلی ستاد کل ارتش روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد، نیروهای نظامی روسیه قرار است در منطقه «تل رفعت» در شمال شرقی سوریه مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی تأکید کرد که یک منطقه تنش‌زدایی در نزدیکی این شهر سوریه ایجاد شده است و مرکز روسی نظارت بر آتش‌بس سوریه نیز قرار است در این فرایند کمک کند.

این فرمانده روس ادامه داد: «به منظور جلوگیری از تحریکات و درگیری‌های احتمالی میان نیروهای ارتش آزاد سوریه در شمال سوریه و نیروهای کرد، با کمک مرکز روسی نظارت بر آتش‌بس سوریه، یک منطقه تنش‌زدایی در تل رفعت ایجاد شده است.

رادسکوی همچنین گفت: «در حال حاضر نیروهای ارتش سوریه جایگزین گروه‌های مسلح کرد شده‌اند که این منطقه را ترک کرده‌اند. به منظور جلوگیری از تحریکات احتمالی و حفظ رژیم آتش‌بس، یک یگان از نیروهای نظامی روسیه نیز در این منطقه مستقر خواهند شد».

این فرمانده عالیرتبه ارتش آمریکا همچنین گفت، عملیات در جریان علیه نیروهای داعش و جبهه‌النصره در سوریه نیز تا زمانی که تروریست‌ها به طور کامل نابود شوند ادامه خواهد داشت.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل