Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:31:31 GMT

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۵۸۷۸۰

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیر معرفی شد

با برگزاری آئین تودیع و معارفه و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا و ایثارگرانمراسم تودیع و معارفه فرماندهانسپاه ناحیه نیر پیش از ظهر امروز برگزار و فرمانده جدید سپاه این ناحیه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم کهدر محل فرهنگسرای الغدیر شهر نیر برگزار شد با قدردانی تلاش‌ها وزحمات سرهنگ حسن دهقانی به عنوان فرمانده پیشین سپاه ناحیه نیر،سرهنگ محرم بنیادی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نیر منصوب و معرفیشد.

سرهنگ محرم بنیادی فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج عشایری اصلاندوز بود که با برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج عشایری در روز گذشته، سرهنگ بنیادیامروز به عنوان فرمانده سپاه نیر معرفی شد.

نقش مردم در حفاظت از نظام بسیار حساس است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: حفظ و پاسداری از نظام و ارزش‌های والای آن امروز وظیفه هر کسی و از واجبات بوده چرا که در حال حاضر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب از هر فرصتی برای تزلزل در نظام استفاده می‌کنند و باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم.

سردار فرهنگ مستعد حصاری با اشاره به نقش سپاه در حفاظت و حراست از کشور و ارزش‌های نظام بیان کرد: سپاه که مولود انقلاب اسلامی بوده و در بدو پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل تشکیل شد، حافظ و نگهبان انقلاب و نظام است و در تمامی برهه‌ها به رسالت خود به شکل مناسب عمل کرده است.

ویدر مورد نقش مردمی در حفاظت از نظام و انقلاب تصریح کرد: در حال حاضر که دشمنان با جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی به دنبال ایجاد خدشه و خلل در مسر نظام هستند نقش مردم بسیار چشمگیر بوده و می‌توانند در حفاظت از نظام و ارزش‌های آن تاثیر بسزایی داشته باشند که البته این امر توسط ملت غیور ایران بارها ثابت شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیلماهیت عدالت‌خواهی نظام جمهوری اسلامی را یکی از دلایل اصلی خصومت استکبار جهانی با انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضرت امام خمینی(ره) با شناخت عمیق نسبت به تهدیدات بالقوه و بالفعل موجود علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بنیاد نهاد و این نهاد انقلابی در طول سال‌های پس از انقلاب نشان داده است با همکاری سایر نهادهای نظامی از جمله ارتش جمهوری اسلامی حافظ مرزهای ایران اسلامی بوده و همچون سپری مستحکم در مقابل فتنه انگیزی‌های استکبار جهانی ایستاده است.

ایران مدافع اصلی مسلمانان سوریه و عراق است

مستعد حصاری با اشاره به توطئه‌های غرب و به ویژه آمریکا علیه ایران در منطقه، نظام جمهوری اسلامی را مدافع مردم مسلمان و مظلوم عراق و سوریه دانست و بیان کرد: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدافعان حرم و جبهه مقاومت نقشه شوم آمریکا برای برهم زدن امنیت منطقه و باز کردن جبهه‌های جدید علیه ایران شکست خورده است و باید تلاش کنیم با شناخت ابعاد دیگر تهدیدات غرب علیه ایران از جمله تحریم‌های اقتصادی و تهاجم فرهنگی خود را برای روزهای سخت آماده کنیم.

وی با بیان اینکه تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، افزود: با توجه به شرایط حاکم بر جهان، تنها راه بقا و حفظ ماهیت انقلابی و اسلامی اتحاد و یکپارچکی و تقویت بنیه دفاعی کشور است و در صورت غفلت آمریکا از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به ایران اسلامی دریغ نخواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیلانقلابی‌گری را تلاش برای راضی نگه مردم نجیب ایران و نه سردمداران غرب دانست و تصریح کرد: تندرو خواندن نیروهای انقلابی یک توطئه است و عده‌ای در تلاشند با استفاده از تعابیر خاص و تندروخوان نیروهای انقلاب آنها را از صحنه خارج کنند اما با هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری و هشدار در این زمینه این نقشه شوم برملا شد.

وی با اشاره به موقعیت شهرستان نیر گفت: شهرستان نیر یکی از مناطق گردشگرپذیر استان اردبیل بوده که مبدا ورودی استان از شمالغرب به شمار می‌رود و می‌توان از این موقعیت و ظرفیت در راستای پیشبرد اهداف به ویژه برای معرفی فرهنگ اصیل منطقه و فرهنگ ایرانی اسلامیبهره‌گیری کرد.

مستعد حصاری حضور مردم شهرستان نیر را در مراسم‌ها و آئین‌های مختلف چشمگیر دانست و افزود: در کنار شرکت در مراسم مختلف مردم ولایی و حسینی این شهرستان در کمک به مدافعان حرم حضرت زینب(س) نیز اهتمام جدی داشته و در این مسیر هدایای زیادی را اهدا کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل جابه‌جایی فرماندهان سپاه نواحی استان را تلاش برای تزریق انگیزه و توان مضاعف و عوض کردن سنگر برشمرد و به فرمانده جدید سپاه نیر توصیه کرد با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان نیر تلاش شود در کنار توجه به شادی مردم به حفظ روحیه ایرانی اسلامی نیز توجه شود.

ایجاد 500 فرصت شغلی توسط سپاه در شهرستان نیر

فرمانده پیشین سپاه ناحیه نیر نیز در این مراسم اظهار کرد: در پنج سالگذشته سپاه در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی و آئینی همچون یادواره‌های شهدا،در راستای رفع محرومیت در منطقه نیز پروژه‌های مختلفی را اجرایی و عملیاتی کرده و برای استفاده مردم در اختیار آنها قرار داده است.

سرهنگ حسن دهقانی بیان کرد: در این مدت سپاه احداث چهار سالن ورزشی، پنج غسالخانه و مرمت و بازسازی 10 باب مدرسه را اغلب در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان نیرانجام داده و علاوه بر این اقدامات 85 مورد نیز مراسم یادواره شهدا در مناطق مختلف شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست استانی شهرستان نیر در کمک به مدافعان حرمگفت:‌ مردم شهرستان نیر تاکنون یک میلیارد و 600 میلیون ریال به صورت نقدی برای کمک به مدافعان حرم پرداخت کرده‌اند.

فرمانده پیشین سپاه ناحیه نیر افزود: در کنار پرداخت‌های نقدی مردم شهرستان برای کمک به مدافعان حرم،57 راس دام و سه کامیون اقلام مورد نیاز نیز به صورت غیرنقدی توسط مردم این شهرستان برای مدافعان حرم اهدا شده است.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را از برنامه‌های مهم در شهرستان دانست و تصریح کرد:‌ با ارائه 40 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در پنج سال گذشته زمینه برای اشتغال مستقیم 200 نفر و نیز اشتغال غیرمستقیم 300 نفر فراهم شده و در راستای تحقق شعار سال اقداات اساسی انجام شده است.

خدمت به مردم اولویت اصلی در شهرستان نیر است

فرمانده جدید سپاه ناحیه نیر نیزبا تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: عید غدییر خمعید ولایت و نشان‌دهنده استمرار ولایت است که باید تلاش کنیم تا مراسم‌ها و آئین‌های این عید بزرک مسلمانان به نحو مناسب و شایسته در سطح شهرستان نیر برگزار شود.

سرهنگ محرم بنیادیگفت: در نظام جمهوری اسلامی همه مسئولند و مسئولیت دارند و ما هم تلاش می‌کنیم در کنار دیگر مسئولان شهرستان به مردم نجیب نیر خدمت کنیم و این امر را در اولویت خود قرار دهیم تا بتوانیم به اهداف والای نظام دست یابیم.

تجلیل از تلاش‌ها و زحمات اعضای ستاد کمک به مدافعان حرم حضرت زینب(س) شهرستان نیر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که برگزار شد.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد پیوند فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه، در گزارشی از وضعیت شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس، با اشاره به وجود معادن بزرگ زغالسنگ در این شهرستان، سوادکوه را یک شهرستان کارگری از قبل از انقلاب دانست و گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن شهرستان سوادکوه بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تعداد ۷ هزار نفری کارگران این معادن در شهرستان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار نفری اعزامی به جبهه دفاع مقدس، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر جانباز کارگری در این دوران بودند، افزود: همچنین تعداد ۳۰ نفر نیز شهادت روزیشان شد و این مراسم تجلیلی از مقام شامخ آنهاست.

کد خبر 6093906

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود