Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه در شهرستان های چهارمحال و بختیاری با اشاره به حملات وحشیانه به مسلمانان میانمار گفت: این وقایع دل هر انسانی را به درد می‌آورد، این حملات با حمایت حکومت میانمار و مدافعان حقوق بشر صورت می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، ائمه جماعت در چهارمحال و بختیاری ضمن گرامی دشات هفته امامت و ولایت و تبریک فرارسیدن عیدغدیر، به واقعه میانبار اشاره و گفتند: سکوت سازمان‌های بین‌المللی در مقابل کشتار مردم میانمار، نشان‌دهنده حقوق بشری است که آمریکا و متحدانش از آن دم می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرکرد: مدافعان حقوق بشر عاملان حملات مینامار

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به حملات وحشیانه به مسلمانان میانمار گفت: این وقایع دل هر انسانی را به درد می‌آورد، این حملات با حمایت حکومت میانمار و مدافعان حقوق بشر صورت می‌گیرد.

وی به مصیبت های وارده بر سر مردم میانمار اشاره و افزود: سکوت سازمان‌های بین‌المللی نشان‌دهنده حقوق بشری است که آمریکا و متحدانش از آن دم می‌زنند.

امام جمعه اردل: حادثه غدیر ابر حماسه هاست

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقوای الهی گفت:شیوه پرورش خدای متعال این است که بندگانش رابوسیله محبت ورفع نیازهمدیگرورسیدگی بهم بالا می برد،رشدمی دهد و کسی که کاری به دیگری ندارد می بیندمشکل دارد،نیازمنداست امابی توجه است.

بهرامی افزود:اینگونه افراد درحقیقت ازرشدوزمینه ای که خدابراوپیش آورده غافل هستند .وگرنه خدای متعال می تواندهمه ی نیازهارارفع کندوهیچ گرفتاری ونیازمندی نباشد.

وی با بیان اینکه کوتاهی ،بی توجهی ،سستی دررسیدگی محرومان ،نیازمندان خشم وعذاب الهی را به دنبال دارد گفت:خدا امتی راعذاب نکردجز آن هنگامی که نسبت به حقوق فقراء ونیازمندان برادران دینی خودسستی نکردند.

امام جمعه شهر در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه شهر اردل با تبریک عید بزرگ غدیر به مردم ولایتمدار شهرستان اردل افزود: گسترش عدالت و ولایت‌مداری مهم‌ترین فلسفه غدیر است و درس مهم غدیر این است که اگر امامت، ولایت و رهبری مسلمانان به عالم‌ترین، باتقوا‌ترین و پاک‌ترین فرد سپرده شود، عدالت در جهان گسترده می‌شود.

بهرامی گفت:روزعیدغدی رروزی است که پیامبرمکرم اسلام وظیفه حکومت را معین فرمودند والگوی حکومت رامشخص کردند.

وی بیان کرد:غدیرآمدتا بفهماند که سیاست به همه مربوط است لذا باید بدانیم که غدیرمنحسربه آن زمان نیست وروشی که حضرت امیردرحکومت درپیش گرفت،روش ملت هاومسئولان باشد.

امام جمعه شهر اردل گفت:حادثه غدیر ابر حماسه هاست زیرا در این واقعه امنیت همه جانبه وپایدار،پاکی ،طهارت،عدالت استواربرادری وکرامت انسانی ،شرافت ،اخلاق ،پیشرفت مادی ومعنوی وهرآنچه ازخوبیهاوخیرهاوزیبائیهاست نهفته شد.

حجت الاسلام بهرامی با گرامیداشت ۱۷ شهریورکه تعداد زیادی از مردم بی گناه به شهادت رسیدند گفت : ۱۷ شهریور نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است و برای ما بسیار با اهمیت است.

بهرامی بیان کرد:نبایدحوادث مهم واین عبرتهابزرگ دوران معاصرراازیادوخاطره مابرود.نبایداین حوادث مختلف کهنه بشوداگرنسل های بعدی این حوادث راندانندوتحلیل نکنند،عمق یابی نکننددرشناخت کشور وآینده کشوردچاراشتباه خواهندشد.

وی با اشاره به قتل عام ونسل کشی مسلمانان مظلوم میانمار گفت:درمیان سکوت مدعیان حقوق بشروآزادی ارتش یک کشوروگروهای افراطی تحت حمایت یک دولت آشکارادرمقابل چشم دستگاها وسازمان های دروغین حقوق بشری قتل عام می کنندوکسی اعتراض نمی کندازآنهاتوقعی هم نمی رودبدترازآن عدم واکنش یاواکنش ضعیف دولتهای مسلمان است.

امام جمعه شهر اردل گفت:لازم است دولتمدارن ایران اسلامی در دفاع از مردم مظلوم میانمار پیشگام باشد و در راستای حمایت و ارائه راهکار جهت متوقف شدن این جنایات بر علیه مسلمان میانمار گام بردارد.

حجت الاسلام در پایان با بیان اینکه امروز مشکل بیکاری و فقر در شهرستان اردل کاملا مشهود است نیاز است از هزینه های زیادی در برگزاری مراسم های ترحیم کاسته شود و در جاهای دیگر صرف شود تا انشاء الله یک مقداری ازگرفتاریهای مردم کاسته بشود.

امام جمعه موقت شهر فارسان گفت: پیامبر اکرم(ص) تنها مأمور به ابلاغ امر ولایت و خلیفه الهی بود

حجت‌الاسلام جهانبخش یوسفی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان بابیان اینکه تقوای ادعایی موردپسند خداوند متعال نیست اظهار داشت: خداوند متعال فرموده خداوند نسبت به شما از همه آگاه‌تر است، پس خودتان را ستایش نکرده و از پاک بودن خودتان سخن نگویید چراکه خداوند عالم است که چه کسی باتقواتر است.

وی با اشاره به هجدهم شهریور روز عید غدیر اظهار داشت: نخستین چیزی که در روز عید غدیر هنگام بازگشت پیامبر اکرم(ص) از حجه الوداع اتفاق افتاد این است که مسئله ولایت یک مسئله الهی است و حتی پیامبر اکرم(ص) تنها مأمور به ابلاغ امر ولایت و خلیفه الهی بودند.

یوسفی ادامه داد: دومین مطلب راجع به مسئله غدیر این است که نه‌تنها این روز، روز تعیین امیرالمؤمنین(ع) به‌عنوان خلیفه بود بلکه در خطبه غدیر به سایر اولیای الهی نیز پرداخته‌شده است، در این خطبه آمده که پیامبر مأمور است در مورد امیرالمؤمنین(ع) و سایر ائمه(ع) پیمان بگیرد.

وی با تأکید بر الهی و عرشی بودن ولایت امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد: عده‌ای این مسئله را به صحنه رقابت در میان طوایف تبدیل کردند که مصیبت‌های بسیاری را برای کل جهان به بار آورد.

یوسفی تصریح کرد: جالب‌تر از همه این است که وقتی سخنان پیامبر تمام شد مردی به نام جابر بن نضر یا بنا به گفته برخی به نام حارث بن نعمان حضور پیامبر آمده عرض کرد یا محمد به ما دستور دادی به یگانگی خداوند و پیامبری تو شهادت دهیم از ما خواستی نماز و روزه، حج و زکات انجام دهیم، همه را پذیرفتیم ولی به این مقدار بسنده نکردی و امروز پسرعمویت علی(ع) را بر ما گماردی و او را به ما ترجیح دادی و فرمودی ((مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ)) آیا آنچه گفتی از سوی خداوند بود یا خواست خودت بود.

وی به کشتار مسلمانان میانمار اشاره داشت و گفت: اکثر بودائیان میانمار تحت تأثیر تبلیغات غربی‌ها قرارگرفته و بدترین ظلم‌ها را نسبت به مسلمانان روا می‌دارند به‌هرحال یکی از علل این کشتار وحشیانه تفرقه‌ای است که در دنیا ایجادشده و بیشترین سود را صهیونیست‌ها می‌برند بنابراین مسلمانان باید علیه جبهه ظالم میانمار قیام و اقدام کنند.

یوسفی ضمن محکوم کردن موج جدید خشونت‌ها و نسل‌کشی مسلمانان در میانمار تأکید کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با اعلام نفرت و خشم خود از خودکامگی و زیاده‌خواهی‌های غرب و استکبار جهانی و عوامل دست‌نشانده آنان در دولت دیکتاتور و بودائیان افراطی، اقدام ددمنشانه و کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار را به‌شدت محکوم کرده و از برخورد چندگانه سازمان‌های بین‌المللی به‌ویژه حقوق بشر که در مواجهه با این کشتار بی‌رحمانه سکوت اختیار کرده‌اند اعلام انزجار داشته و وجدان بشری و آزادگان جهان را به قضاوت فرامی‌خواند.

امام جمعه لردگان: امروز وحدت اسلامی مسلمانان در جهان باعث می شود دشمنان به وحشت بیفتند

حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش به تقوی الهی گفت: ۱۸ ذی الحجه روز غدیر خم است و با فضیلت ترین اعیاد اسلامی است وآن روزی است که خداوند بندگانش را از آتش دوزخ نجات می دهد آنهم دو برابر از اعیاد دیگر همانند عید سعید فطر و عید قر بان و عید غدیر خم ، غدیر خم روز انفاق، روز اطعام و روز تبسم است .

وی با اشاره به سخن امام رضا(ع) فرمود: روز غدیر روز تبسم به روى مؤمنان است، کسى که در این روز به روى برادر مؤمنش تبسم کند، خداوند، در روز قیامت، نظر رحمت به او مى‏‌افکند، هزار حاجتش را برآورده ساخته و قصرى از در سفید برایش بنا مى‏‌کند و صورتش را زیبا مى‏‌سازد.
امام جمعه لردگات، از مسئولین ادارات و نهاها خواستند تا این روز را در محل کار خود با توذیع شرینی و شربت جشن بگیرند .

حجت الاسلام تاج زاد در خطبه دوم گفت: مقام معظم رهبری در پیام خود به حجاج فرمودند: مسئله اصلی ما مسلمانان امروز مسئله فلسطین است که ۷۰ سال در دست صهیونیست هاست و هر روز کودگان و زنان و مردم بی دفاع فلسطین را به خاک و خون می کشند امروز وحدت اسلامی مسلمانان در جهان باعث می شود دشمنان به وحشت بیفتند امروز شما ببینید در میانمار چگونه مردم را زنده زنده می سوزانند یک مشت یهودی و استکبار جهانی و سر دمداران حقوق بشر حرفی از جتایتها نمی زنند و محکوم نمی کنند حتی سارمان ملل هم سکوت کرده در برابر این جنایتها اما در کشور اسلامی ایران اگر یک شروری و یا یک مافیای مواد مخدر را اعدام می کنند که قانون آن را می گوید تمام رسانه های دنیا پر می کنند که ایران حقوق بشر را رعایت نمی کند .

ایشان به سالروز رحلت ایت الله طالقانی و شهادت آیت الله مدنی در ۱۹و ۲۰ شهریور اشاراتی داشتند .
تازج زاد به ۱۷ شهریور روز جمعه سیا اشاره کرد و گفت: در میدان ژاله تهران مردم و دانش آموزان و دانشجویان را به رگبار می بندند و جمعی زیادی را دولت ستم شاهی می کشد و شهید می کند .

امام جمعه لردگان در پایان گفت: دفتر امام جمعه به روی مردم ولایت مدار لردگان باز است و امروزه ما نیاز به وحدت داریم تا کارهای فرهنگی شهرستان را بپیش ببریم و هر چه داریم به برکت خون شهداست و راه ما هم راه شهدا ست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم