Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@05:31:59 GMT

طرز تهيه کيک هويج با فراستينگ پنيري

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۶۹۹۶۳

خبرگزاري آريا -

کيک هويج با فراستينگ پنيري براي جشن تولد
زمان آماده سازي : 10 دقيقه
زمان پخت : 1 ساعت و نيم
مواد لازم براي 12 نفر :
آرد 2 فنجان معادل 250 گرم جوش شيرين 2 قاشق چايخوري بکينگ پودر 2 قاشق چايخوري نمک 1 قاشق چايخوريپودر دارچين1 قاشق چايخوريجوز هندي رنده شده1 قاشق چايخوريهويج رنده شده3 فنجان معادل 500 گرمنارگيل رنده شدهيک چهارم فنجان معادل 25 گرمگردوي خرد شدهسه چهارم فنجان معادل 110 گرمکشمشيک چهارم فنجان معادل 35 گرمعسل3 قاشق غذاخوريروغن مايع1 فنجان معادل 235 ميلي ليترآب ليمو ترش1 قاشق چايخوريشکر قهوه اي1 فنجان معادل 200 گرمتخم مرغ4 عددعصاره وانيل1 قاشق چايخوري
مواد لازم براي فراستينگ پنيري :
پنير خامه يا نرم 250 گرم کره 50 گرم پودر شکر 40 گرم پودر دارچين 1 پينچ
طرزتهيه کيک هويج با فراستينگ پنيري :
با طرز تهيه کيک هويج با فراستينگ پنيري براي جشن تولد آشنا مي کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فر را با دماي 180 درجه سانتيگراد روشن کنيد تا گرم شود. يک قالب 22 سانتي گرد را با کاغذ روغني بپوشانيد.
آرد، جوش شيرين، بکينگ پودر، نمک، دارچين و جوز هندي را با هم الک کنيد.
روغن و شکر را با هم مخلوط نماييد. تخم مرغ ها را يکي يکي اضافه کرده هر بار هم بزنيد تا يکدست شود سپس عسل، آب ليمو و وانيل را اضافه کرده مخلوط نماييد.
هويج، نارگيل، کشمش و گردو را با آرد مخلوط کرده به مخلوط روغن اضافه کرده هم بزنيد تا يکدست شود.
خمير کيک را در قالبي که آماده کرده بوديد ريخته و حدود 1 ساعت تا 1 و نيم ساعت در فر بگذاريد تا بپزد و اگر خلال دندان وسط کيک زديد و خميري به آن نچسبيد ميتوانيد کيک را از فر خارج نماييد. 10 دقيقه که از حرارت افتاد اطرافش را با کاردک از قالب جدا کرده روي توري سيمي برگردانيد تا کاملا خنک شود.
بعد از حدود 1 – 2 ساعت که کاملا سرد شد فراستينگ روي کيک را آماده کنيد.
تمام مواد فراستينگ را با هم مخلوط نموده هم بزنيد تا حجيم شود و اطراف و روي کيک را کاملا با اين کرم بپوشانيد و اطراف کيک را با پسته خرد شده بپوشانيد و روي کيک را به سليقه ي خودتان تزئين کيد که من از مرواريد هاي طلايي براي روي کيک استفاده کردم و شکلات يا پاستيل هاي قلبي را هم دور تا دور کيک در يک رديف چيده ام.
منبع : f30t.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص بی نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسکانیوز، نخود فرنگی علاوه بر خوشمزه بودن گنجینه کوچکی از مواد مغذی هستند که دارای فواید بسیاری برای سلامت بدن می باشند. برخی افراد علاقه ای به خوردن آن ندارند، اما باید بدانند که حتما در ذائقه خود باید تغییر ایجاد کنند. نخود فرنگی دارای آمینو اسیدهای ضروری، سیستئین، لیسین و بسیاری از مواد مغذی مهم مانند پروتئین ها، ویتامین B، ویتامین E، نشاسته و چربی ها است. نخودفرنگی از محدود حبوباتی است که هم بصورت خام و هم پخته، جزء سبزیجات تازه محسوب می گردد.

کاهش وزن با نخود فرنگی؟

افزایش وزن و تغییر سایز به دلیل سبک زندگی ناسالم و مصرف غذاهای پرچرب و کالری به وجود می آید. برای تغییر در رژیم غذایی بهتر است انواع مختلف غذاها را دریافت کنید، نخودفرنگی یکی از مواد غذایی مهمی است که در کاهش وزن موثر است. نخودفرنگی به طور طبیعی یک ماده غذایی کم کالری، کم چرب، حاوی پروتئین، فیبر و بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است.

به طور کلی هر فنجان نخود فرنگی حاوی ۱۳۴ کالری است اما فیبر بالایی دارد، به همین دلیل برای کاهش وزن بسیار مناسب است. اگر مایل به کاهش وزن خود هستید، سوپ سبزیجات خود را با افزودن نخودفرنگی تکمیل کنید. این سوپ با فیبر و پروتئین بسیار، احساس سیری در شما ایجاد کرده و جلوی اشتهای شما را می گیرد. این سوپ را قبل از غذای اصلی میل کنید تا غذای کمتری بعد از آن مصرف نمائید. زیرا این سوپ حجم زیادی از معده شما را اشغال کرده و از پرخوری جلوگیری می کند.

مواد مغذی نخود فرنگی

سه چهارم فنجان نخود فرنگی دارای ۱۰۰ واحد کالری است، مقدار پروتئین آن از یک چهارم فنجان بادام یا یک قاشق غذا خوری کره بادام زمینی بیشتر است. هر فنجان نخود فرنگی ۸ گرم فیبر و ۲۸ درصد فیبر مورد نیاز روزانه را تامین می کند. بسیاری از افراد فیبر کافی در طول روز مصرف نمی کنند، که می توانند با افزودن نخودفرنگی به غذای خود، فییبر مورد نیاز را دریافت کنند.

علاوه بر فیبر و پروتئین منبع مناسبی از ویتامین های گروه B، ویتامین A، ویتامین C، بتا کاروتن، آهن، منیزیم و ویتامین K است.

آیا مصرف نخود فرنگی موجب چاقی می شود؟

تحقیقات بخش سلامت دانشگاه هاروارد نشان می دهد که میان افزایش مصرف سبزیجات نشاسته ای و بالا رفتن وزن ارتباطی وجود دارد. به طوری که نخودفرنگی را نیز یکی از عوامل افزایش وزن می دانند. در این مطالعه از اطلاعات یک پرسشنامه تغذیه ای استفاده شد که خطاهای محاسباتی داشت. این که بدانیم چه غذایی را در باید در کنار این سبزیجات استفاده کنیم، اهمیت بسیاری دارد.

با اینکه تحقیقات نشان داده است افزایش مصرف سبزیجات نشاسته ای باعث بالا رفتن وزن می شود اما تحقیقات دیگری نیز ثابت می نماید افزایش مصرف فیبر در برنامه غذایی به کاهش وزن کمک می کند.

کدام سبزیجات چاق‌کننده هستند؟ کد خبر 847497 برچسب‌ها خواص مواد غذایی چاقی خبر مهم

دیگر خبرها

  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خواص بی نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟
  • یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)
  • این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است
  • مصرف بیش از اندازه قهوه عجب بلایی سرتان می‌آورد
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳