Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیزا بصیریان روز شنبه در حاشیه بازگشت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از رقابتهای دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فدارسیون فوتبال نظر مثبتی نسب به میزبانی بندرعباس دارد و تا چند روز آینده نتیجه نهایی رایزنی ها اعلام خواهد شد.
وی تصریح کرد: هرمزگان ظرفیت های بسیاری در رشته فوتبال بانوان دارد اما به دلیل نداشتن حمایت های مالی توسعه این رشته با مشکلاتی روبه رو می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر کمیته بانوان هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت : صدرنشینی تیم فوتبال بانوان شهرداری بندرعباس در رقابتهای دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور خود موید استعداد بالای بانوان فوتبالیست هرمزگان است.
بصیریان تصریح کرد: امیدواریم با گرفتن حق میزبانی گامی مثبت در جهت رشد و توسعه فوتبال بانوان هرمزگان برداریم و نگاه ها بیش از گذشته به سمت ورزش بانوان این استان سوق دهیم.
تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در رقابتهای دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور با اقتدار و با پیروزی در تمام دیدارها و کسب 15 امتیاز صدرنشین شد.
مهسا عرب بازیکن تیم شهرداری بندرعباس با ۲۳ گل زده عنوان خانم گلی این دور از رقابت‌ها را کسب کرد.
دیدارهای دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور با شرکت تیم های ملوان بندرگز، شهرداری بندرعباس، چای ناطق لاهیجان، جوانان فارسان، سیمان لامرد و مقاومت شهید نوروزی چلیچه هفته گذشته به میزبانی بندرگز برگزار شد.
شهرداری بندرعباس در رقابتهای سال گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده بود.
زمان و مکان بازی‌های دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور هنوز اعلام نشده است.
استان هرمزگان دارای یک تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی و یک تیم در لیگ برتر فوتسال، دو تیم البدر نوجوانان و جوانان در لیگ برتر، دو تیم فوتبال بزرگسال شهرداری و آلومینیوم در لیگ دسته دوم و هشت تیم در رده های مختلف سنی در لیگ دسته اول و زیر گروه دارد.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد

صبح امروز آیین زنگ معلم سپاس به مناسب فرا رسیدن هفته معلم به نمایندگی از مدارس هرمزگان در دبستان دخترانه شاهد بندرعباس برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، صبح امروز با حضور مقامات استانی از جمله مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، جمعی از معلمان و دانش آموزان، زنگ سپاس معلم به نمایندگی از مدارس استان در دبستان دخترانه شاهد بندرعباس برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با اشاره به جایگاه معلم از تدارک 3700 عنوان برنامه برای هفته معلم و بزرگداشت این هفته خبر داد و گفت: برگزاری زنگ معلم سپاس در سطح مدارس استان مهم‌ترین برنامه محوری این هفته خواهد بود. 

وی افزود: دیگر برنامه مهم تجلیل از تلاش‌های معلمان و فرهنگیان نمونه است، همچنین 9 معلم نمونه استان برای شرکت در دیدار فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب عازم خواهند شد. 

وی توجه به افزایش سرانه آموزشی را دیگر برنامه مهم آموزش و پرورش برشمرد و اظهار داشت: دولت توجه ویژه ای به رفاه فرهنگیان و افزایش سرانه فضای آموزشی استان دارد و بر همین مبنا هدف گذاری برای ساخت واحدهای آموزشی جدید در دستورکار قرار دارد. 

به گزارش تسنیم در این آیین از معلمان نمونه از سوی استاندار هرمزگان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد