Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز؛ زنوزیمالک باشگاه ماشین سازی، اظهار کرد: رسول خطیبی متخصص بردن تیم ها از لیگ دسته یک به لیگ برتر می باشد و با توجه به شناختی که از کارنامه درخشان و کارایی ارزنده وی و شاگردانش دارم، بسیار امیدوارم تا در بهار سال آینده جشن باشکوهی در ورزشگاه بنیان دیزل برای بازگشت ماشین سازان به رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زنوزی با اشاره به احیا و نجات تیم فوتبال ماشین سازی از شرایط قبلی، خاطر نشان کرد: ماشین سازی باشگاهی است که دارای پایگاه و پشتوانه مردمی می باشد و دلیل شکل گرفتن ماشین سازان از دیرباز تا به امروز بسته به اهتمام و پای ورزی هواداران بی شمار این باشگاه ریشه دار و مردمی بوده و به همین دلیل من از سر تعصب و علاقمندی و حمایت از قدیمی ترین باشگاه ورزشی آذربایجان انجام داده ام و تا همیشه روزگار، پشتیبان ماشین سازی، همیشه قهرمان خواهم بود.


مالک باشگاه ماشین سازی با معرفی رسمی سعید حاجی زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین سازی اضافه کرد: برای ایجاد نظم و انضباط و فراهم ساختن آرامش و آسایش برای اعضای تیم و آشتی هواداران بی شمار ماشین سازان با سکوهای ورزشگاه ها ایشان را برای مدیریت ماشین سازان انتخاب کرده ام.


زنوزی از تزریق منابع مالی برای تقویت ماشین سازان آن هم از هفته پیش رو سخن گفته و افزود: هواداران پر تعداد باشگاه بزرگ ماشین سازی بایستی در هر شرایطی با حضور چشمگیر خود در ورزشگاه حامی باشگاه محبوب خود بوده و کادرفنی و بازیکنان را برای قدرتمندی دوچندان یاری رسانند.


در پایان زنوزی مطلق از شمار اندکی از بدخواهانی که چشم دیدن موفقیت و سربلندی باشگاه ریشه دار ماشین سازی را ندارند اظهار گله مندی کرده و بیان داشت: آنانی که هیچ زمانی برای سرفرازی سبزجامگان فوتبال آذربایجان گامی برنداشته و با نیامدن به ورزشگاه و ایجاد حواشی، چوب لای چرخ ماشین پیر فوتبال تبریز دراز کرده اند نمی توانند مانع پیشرفت و ارتقای جایگاه باشگاه ماشین سازی شده و نبایستی در خصوص هرگونه رویدادهای انجام شده در بستر باشگاه بزرگ ماشین سازی اظهار نظر نمایند.

انتهای پیام/خ

شمار اندکی از بدخواهانی که چشم دیدن موفقیت و سربلندی باشگاه ریشه دار ماشین سازی را ندارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، روند استعدادیابی در استان یزد با حضور استعدادیاب‌ها از ۴ ماه پیش آغاز شده و پس از پالایش اولیه ۱۰۰ بازیکن در مرحله اول و ۴۰ بازیکن در مرحله دوم انتخاب شدند و مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی جوانان قرار گرفتند.
۵۰ نفر انتخابی در سراسر کشور به اردوی اولیه ۵۰ نفره تیم ملی جوانان دعوت خواهند شد.

دیگر خبرها

  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود