Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - کم توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی و یا تخطی از آن در 48 ساعت گذشته (17 و 18 شهریور) به گفته مسئولان درمنطقه شرق استان گلستان، 98 مصدوم و چهار کشته برجا گذاشته است.

به گزارش ایرنا، از مجموع 98 مصدوم حوادث رانندگی دو روز گذشته درمنطقه شرق گلستان، 79 مصدوم توسط مراکز فوریت های پزشکی (اورژانس 115) این خطه به مراکز درمانی منتقل شده و 8 نفر نیز درمحل حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین براثر سوانح رانندگی 48 ساعت گذشته علاوه بر چهار کشته، 11 مصدوم دیگر نیز داشته که توسط افراد حقیقی به مراکز درمانی منطقه شرق گلستان منتقل شدند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس 115) گنبدکاووس و مرکز پیام شرق استان گلستان می گوید که در تعطیلات 17 و 18 شهریور، پرسنل این مرکز و مراکز تابعه 75 ماموریت اعزامی برای ارائه خدمات به سوانح رانندگی داشته اند.
مجید ایگدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روز جمعه گذشته از 41 ماموریت اعزامی که 23 مورد آن درحوزه گنبدکاووس و 18 مورد دیگر نیز در سایر شهرهای این منطقه بوده، 43 مصدوم حوادث رانندگی به مراکز درمانی منتقل و 6 نفر نیز درمحل حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند.
وی بابیان اینکه در این روز هفت مصدوم نیز توسط افراد حقیقی به مراکز درمانی منطقه اعزام شدند، گفت: در روز گذشته ( شنبه) نیز 34 ماموریت اعزامی درحوزه تصادفات بوده که 10 فقره آن درحوزه گنبدکاووس و 24 فقره آن درحوزه سایر شهرهای شرق گلستان بوده است.
ایگدری اضافه کرد: در این روز 36 مصدوم به مراکز درمانی منتقل و 2 مصدوم دیگر نیز درمحل حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند ضمن اینکه چهار مصدوم دیگر این سوانح نیز توسط افراد حقیقی به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی تصریح کرد: در تعطیلات 17 و 18 شهریور مراکز فوریت های پزشکی شرق گلستان 130 ماموریت غیر تصادفی ( ارائه خدمات به بیماران) انجام داده است.

*** چهار کشته و چهار مصدوم نتیجه تخطی از قوانین رانندگی در گنبدکاووس
رئیس پلیس راه گنبدکاووس - مراوه تپه درشرق استان گلستان می گوید که در 48 ساعت گذشته بر اثر دو سانحه رانندگی درحوزه گنبدکاووس چهار نفر کشته و چهار نفر نیز مصدوم شدند.
سرگرد علی اصغر آشور فارسیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در حادثه نخست که ساعت 23:45 دقیقه روز جمعه 17 شهریور در جاده دهستان سلطانعلی از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس رخ داد، چهار نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.
وی گفت: براثر این سانحه رانندگی که بین دو دستگاه خودروی سواری پژو 206 و سمند و به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و تجاوز به چپ یکی از خودروها رخ داد، چهار سرنشین این دو خودرو درمحل حادثه فوت کردند و یک سرنشین دیگر نیز بشدت مصدوم و به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شد.
سرگرد آشور فارسیانی اضافه کرد: در سانحه دوم نیز که براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در جاده آبادان تپه از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رخ داد، سه سرنشین جوان 17 تا 19 ساله این خودرو مصدوم و روانه بیمارستان شدند.
وی با اشاره به کشاورزی بودن منطقه گنبدکاووس، کم عرض بودن و خلوتی جاده ها درشب ها بویژه درمناطق روستایی این شهرستان، برلزوم دقت بیشتر رانندگان بویژه رانندگان جوان و رعایت سرعت مطمئنه تاکید و خاطرنشان کرد: خلوتی جاده نباید دلیلی برای تخطی از سرعت مطئمه باشد زیرا با کوچکترین مانع یا پیچ جاده، خودرو واژگون می شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خبری مبنی بر گرفتار شدن فردی ۳۰ ساله در کوه ریگ روستای قلعه سوخته دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیرو‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به شش مصدوم در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

 مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از طی چهار ساعت مسیر، به مصدوم دسترسی پیدا کرده و اقدامات پیش‌بیمارستانی و کمک‌های اولیه را برای وی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام