Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - تکواندوکاران آقا و بانوی خوزستانی با حضور در مسابقات بین المللی تکواندو کوالالامپور موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ این رقابتها شدند.

به گزارش ایرنا، پانزدهمین دوره رقابت های بین‌المللی تکواندو کوالالامپور با حضور یک هزار و 118 تکواندوکار از 28 کشور جهان در بخش پومسه و کیوروگی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان طی روزهای 16 تا 20 شهریورماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رقابت ها تکواندوکاران خوزستانی در رده های سنی مختلف صاحب سه طلا، سه نقره و 2 برنز شدند.
در رده ‌سنی نونهالان این رقابت ها، یلدا بدری ‌حاجی ‌ور و نگار خدا رحمی 2 نشان طلا کسب کردند همچنین در همین رده سنی مهسا امینی‌فر و مریم زیلایی به مدال نقره رسیدند.
فاطمه فیض‌الهی و محمدطه حسینی دیگر تکواندوکاران خوزستانی که در رده سنی نونهالان به روی تاتامی رفتند صاحب مدال برنز شدند.
در رده ‌سنی نوجوانان این رقابت ها مهسا منتظران سومین نشان طلا را برای ایران و خوزستان به ارمغان آورد.
سرور حسینی دیگر ورزشکار خوزستانی شرکت کننده در رده سنی بزرگسالان صاحب گردن آویز نقره شد.
گفتنی است در این مسابقات حسن محمدزاده و نازی بارانی هدایت تیم های آقایان و بانوان خوزستان را عهده دار بودند.

6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار:کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳