Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، هفته جاری در قالب اجرای طرح رعد توسط پلیس، بسیاری از سارقان خودرو و مالخران به دام افتادند. بسیاری از این سارقان افراد سابقه داری بودند که سابقه ده ها مورد سرقت را در کارنامه خود داشتند.

یکی متخصص سرقت پراید بود و دیگری تخصصش در سرقت کامپیوتر خودرو. دیگری در یک چشم بهم زدن با 206 در افق محو می شد و یکی دیگر از مشتریان مدل ضبط و باند می پرسید و یک روزه به آنها تحویل می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در میان همه آنها جوانی بود که مالخران او را سلطان زانتیا صدا می زدند. اسم کاملش را نه خود به ما گفت و نه ماموران. تنها گفتن که می توان نام او را در رسانه ف. ح ذکر کرد.

با آقای ف که همکلام شدیم گفت 7 فقره سرقت خودرو در کارنامه دارد که 6 فقره آن سرقت خودروی زانتیا بوده است.

در همین حال که آقای ف برای ما از تعداد سرقت هایش می گفت، افسر پرونده سری تکان داد و با خنده ای گفت: روغ میگه، خیلی بیشتر از اینها بوده!

آقای ف را متخصص سرقت زانتیا می دانند. او مدعی است که در 2 دقیقه اقدام به باز کردن قفل در، فرمان و روشن کردن زانتیا می کند.

آقای ف که مست و پاتیل بود، حوصله سوال جواب ها را نداشت و با پرخاشگری گفت: چی میخوای از جونم؟

افسر پرونده اما گفت که سلطان زانتیا 8 بار دیگر هم به جرم سرقت زانتیا بازداشت شده است.

نکته جالب در سابقه آقای ف این بود که هر بار با قید وثیقه آزاد شده و باز با زانتیای دیگری به دام افتاده است.

آقای ف چگونه به دام افتاد؟

سلطان سرقت زانتیا برای 2 ماه تمام ماموران را سرکار گذاشته بود و کسی نمی توانست ردی از او بگیرد اما در یکی از روزهای گرم تابستان بعد از سرقت یک دستگاه زانتیا در حال حرکت در اتوبان تهران – کرج با فرمان ایست پلیس روبرو شد.

آقای ف به دستور پلیس توجه نکرد و پا روی پدال گاز فشرد و سعی در فرار داشت. ماموران نیز با تیراندازی های پیاپی سعی در توقف خودرو داشتند ولی در نهایت او توانست با حرکت خلاف جهت در اتوبان از دست پلیس بگریزد.

نهایتاً مجرم دو ماه بعد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد؛ اگرچه مجرم به سرقت خودرو اعتراف می کند اما در دادن آمار و ارقام سرقت صداقتی نشان نمی دهد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD

تین نیوز

شرکت بی وای دی  از یک سوپر اتومبیل برقی به نام سوپر ۹ رونمایی کرد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از آخرین خودرو، کمپانی بی وای دی (BYD) در کنفرانس بهاره فانگ چنگ بائو، از سه خودروی برقی جدید رونمایی کرد. این سه خودرو شامل دو شاسی بلند بائو ۳ و بائو ۸ و یک سوپر اسپرت کانسپت به نام سوپر ۹ می شوند. طراح ارشد بی وای دی یعنی آقای ولفگانگ اگرت که سابقه  همکاری با لامبورگینی و آئودی را در کارنامه دارد، در این کنفرانس حضور داشت و مدل های مذکور را رونمایی کرد.

فانگ چنگ بائو زیربرندی لوکس از بی وای دی است که روی تولید شاسی بلندهای برقی تمرکز دارد. این برند تاکنون یک خودرو به نام بائو ۵ (لئوپارد ۵) را به بازار عرضه کرده است. با رونمایی از دو شاسی بلند بائو ۳ و بائو ۸ و همچنین مدل اسپرت سوپر ۹ سبد محصولات این برند بزرگ تر خواهد شد.

فانگ چنگ بائو سوپر ۹ یک خودروی دو نفره زیبا با درهای بازشونده رو به بالاست. در همان نگاه نخست به این خودرو، شباهت زیاد آن به مرسدس SLR مکلارن استرلینگ موس جلب توجه می کند. کابین خلبانی دوگانه و صندلی های فیبر کربنی یکپارچه از جمله ویژگی های شاخص این خودرو هستند.

فرمان سوپر ۹ یادآور فرمان سفینه های فضایی است و دکمه های روی کنسول میانی و فرمان، از خودروهای اسپرت کلاسیک الگوبرداری شده اند.

حجم ویدیو: 3.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • تعیین تکلیف شریعتمداری برای لایحه حجاب | کنارش بگذارید، «طرح نور» پلیس کافی است
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس