Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کفش بدون پاشنه , در اين مطلب به بررسي مدل هاي برتر کفش هاي پاشنه بلند مي پردازيم و جايگزين بدون پاشنه هر مدل را معرفي مي کنيم.
کفش بدون پاشنهکفش بدون پاشنه , شايد شما هم مانند بسياري از خانم ها از پوشيدن کفش پاشنه بلند فراري باشيد، اما بايد با خبر ورود دوباره کفش هاي پاشنه بلند به دنياي مد و فشن رو به رو شويد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است بگوييم امپراطوري کفش هاي بدون پاشنه و کتاني ها به پايان رسيده است.
طراحان مد و لباس گزينه هاي پاشنه بلند زيادي را در اختيارمان قرار داده اند،
گزينه هايي که به راحتي مي توانيم کفش هاي بدون پاشنه را ناديده بگيريم.
اصلاً بهتر است ورود کفش هاي پاشنه بلند به کمد لباس هايتان را تبريک بگوييد.
بياييد صادق باشيم، هر لباسي با کفش پاشنه بلند زيباتر به نظر مي رسد. اما اگر شما هم با فکر کردن به کفش هاي پاشنه بلند به ياد پاهاي بيچاره تان مي افتيد که چقدر اذيت خواهند شد،
بايد بگوييم که دنياي فشن به اين موضوع بسيار زودتر از شما انديشيده است.
روش هاي زيادي وجود دارد که بتوانيد کفش بدون پاشنه را در استايلي شيک به کار ببريد و آن ها را جايگزين مناسبي براي کفش هاي پاشنه بلند کنيد. در اين مطلب به بررسي مدل هاي برتر کفش هاي پاشنه بلند مي پردازيم و جايگزين بدون پاشنه هر مدل را معرفي مي کنيم. اين جايگزين کفش پاشنه بلند را مي توانيد بدون آن که تغييري در استايل شما به وجود بياورد، به راحتي استفاده کنيد.
جايگزين صندل پاشنه بلند گلدوزي شدهصندل هاي پاشنه بلند گلدوزي شده يک انتخاب کاملاً تابستانه و شيک هستند،
مي توانيد اين نوع صندل ها را با يک صندل بدون پاشنه چرم که گلدوزي کمي دارد جايگزين کنيد.

مناسب ترين مدل کفش بدون پاشنه
صندل هاي پاشنه بلند گلدوزي شده يک انتخاب کاملاً تابستانه و شيک هستند
جايگزين کفش پاشنه ميخي کار شدهيک جفت کفش پاشنه ميخي نوک تيز که روي آن کار شده باشد،
مي تواند تکميل کننده استايل مهماني شما باشد.
اما اگر با اين کفش ها احساس راحتي نداريد، مي توانيد آن را با يک جفت صندل کار شده جايگزين نماييد، اگر روي اين صندل با مرواريد کار شده باشد، مي تواند يک گزينه انتخابي زيبا براي يک پوشش خاص زنانه باشد.

کفش پاشنه ميخي نوک تيز که روي آن کار شده باشد، تکميل کننده استايل مهماني مي باشد
جايگزين کفش لژدار جير يا چرم مشکيکفش پاشنه بلند جير يا چرم مشکي، يک استايل کاملاً رسمي و شيک براي شما به وجود خواهد آورد، اين کفش را مي توانيد با انواع لباس هاي مجلسي زنانه استفاده کنيد. استفاده از کفش هاي پاشنه مبلي (لژدار) نسبت به کفش هاي پاشنه بلند ديگر، راحت تر است، اما اگر دوست داريد يک کفش بدون پاشنه را جايگزين آن ها کنيد؛ مي توانيد از يک کفش عروسکي مشکي و ترجيحاً ورني يا جير مشکي استفاده کنيد.
کفش عروسکي مشکي را مي توانيد علاوه بر مهماني،
در مواقعي که مي خواهيد استايل نيمه رسمي داشته باشيد نيز مورد استفاده قرار دهيد.

کفش پاشنه بلند جير، را مي توانيد با انواع لباس هاي مجلسي زنانه استفاده کنيد
جايگزين کفش پاشنه بلند متاليکرنگ هاي متاليک يکي از ترندهاي دنياي مد امسال است. در صورتي که بخواهيد اين سبک از کفش هاي پاشنه بلند را با کفش بدون پاشنه جايگزين کنيد، پيشنهاد ما کتاني هاي متاليک است. مي توانيد آن ها را با هر نوع پوششي هماهنگ کنيد و از استايل فوق العاده خود لذت ببريد.

کتاني هاي متاليک را جايگزين کفش هاي پاشنه بلند با رنگ هاي متاليک کنيد
جايگزين کفش پاشنه بلند خز دارخزهاي بلند در کنار پاشنه هاي بلند استايلي متفاوت به وجود مي آورد.
اين سبک از کفش ها شايد مورد پسند بسياري از خانم ها نباشد،
اما اگر بتوانيد آن ها را به درستي در استايل خود استفاده کنيد، نتيجه اي خارق العاده خواهد داشت. جايگزين اين کفش ها، صندل هاي بدون پاشنه اي است که خزهاي بلند دارند. اين نوع صندل هاي بدون پاشنه با خزهاي بلند، دقيقاً عملکردي مشابه کفش هاي پاشنه دار با خز بلند در استايل شما خواهند داشت.

جايگزين کفش پاشنه بلند خز دار صندل هاي بدون پاشنه اي است که خزهاي بلند دارند
جايگزين کفش پاشنه بلند جير سادهفرم ساده کفش پاشنه بلند وقتي با جنس جير همراه شود، بيشتر براي مناسبت هاي نيمه رسمي و خودماني مورد استفاده قرار مي گيرد. شما مي توانيد اين کفش پاشنه 7 سانتي متري را با صندل هاي ساده و معمولي جايگزين کنيد.

کفش پاشنه 7 سانتي جير ساده را با صندل هاي ساده و معمولي جايگزين کنيد
جايگزين صندل بندي پاشنه بلند پلنگيصندل هاي بندي يکي از جذاب ترين کفش هاي پاشنه بلند هستند که زيبايي و زنانگي را توامان دارند. اين کفش ها مي توانند در کنار لباس هاي مجلسي که پارچه هاي نازک و ظريف دارند، استايلي کاملاً زنانه و زيبا به وجود آورند. يک صندل بندي پلنگي، گزينه اي ايده آل براي استايل رسمي و شيک خواهد بود؛ خصوصاً اگر با لباس هاي مجلسي مشکي و ساده پوشيده شود. جايگزين مناسب براي اين نوع صندل ها، کفش هاي بدون پاشنه با طرح پوست پلنگ خواهد بود.
زيبايي اين کفش بدون پاشنه، چيزي کمتر از صندل بندي پاشنه بلند پلنگي نخواهد داشت.

جايگزين مناسب براي اين نوع صندل ها، کفش هاي بدون پاشنه با طرح پوست پلنگ خواهد بود
جايگزين صندل پاشنه دار با رويه بلندصندل هاي پاشنه دار با رويه بلند انتخاب بسياري از خانم ها است،
چرا که اين نوع از صندل ها هم زيبايي کفش هاي پاشنه دار را دارند و هم احساس راحتي زيادي براي شما خواهند داشت. اما اگر مي خواهيد جايگزين مناسبي براي اين کفش ها بيابيد، پيشنهاد ما صندل هاي بدون پاشنه با رويه بلند است.

جايگزين صندل پاشنه دار با رويه بلند صندل هاي بدون پاشنه با رويه بلند است
جايگزين کفش پاشنه بلند پشت بازکفش هاي پاشنه بلند پشت باز را مي توانيد با بسياري از استايل ها و لباس هاي مجلسي زنانه مورد استفاده قرار دهيد.
کفش هاي بدون پاشنه ساده جايگزين مناسبي براي آن ها هستند.

کفش هاي بدون پاشنه ساده جايگزين مناسبي براي کفش پاشنه بلند پشت باز هستند
جايگزين کفش پاشنه بلند سفيدکفش پاشنه بلند استفاده از کفش هاي پاشنه بلند سفيد با لباس هاي مجلسي به رنگ روشن، يک روش فوق العاده براي داشتن استايلي شيک و زنانه است. لباس هاي مجلسي روشن يا با رنگ هاي خنثي را مي توانيد به راحتي با کفش هاي سفيد هماهنگ کنيد.
همچنين مي تواند يک گزينه مناسب براي ست کردن با پيراهن مجلسي مشکي باشد.
کفش بدون پاشنه سفيد دقيقاً کاربردي مشابه کفش پاشنه دار سفيد دارد .

کفش بدون پاشنه سفيد کاربردي مشابه کفش پاشنه دار سفيد دارد و بهترين جايگزين مي باشد
کافه مد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه

 پیشکسوتان راهداری آذربایجان شرقی و اعضای جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان آذربایجان شرقی با حضور در دادگاه بخش سراجو از آقای طاهر انوری به خاطر صدور ۱۰۰ حکم جایگزین حبس برای تامین رنگ جهت خط کشی راه‌های روستایی و علایم برای جاده‌های اصلی مراغه قدردانی کردند.

اعضای این انجمن هر کدام در سخنان جداگانه با اشاره به مشکلات را‌ه های روستایی و شهری از دستگاه قضایی خواستند در صدور احکام و جرایم جایگزین حبس برای افزایش ایمنی راه‌ها، ادارات راهداری شهرستان‌ها را مساعدت کنند.

مدیرعامل انجمن جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان آذربایجان شرقی گفت: تصمیمات این چنینی موجب افزایش ایمنی در راه‌های استان و کاهش تصادفات خواهد شد.

منظوری افزود: رئیس دادگاه بخش سراجو تصمیم شجاعانه‌ای در صدور این احکام گرفته است.

عضو هیات مدیره این انجمن نیز با قدردانی از اقدام شایسته آقای انوری افزود: این اقدام شایسته عامل افزایش ایمنی راه‌ها و رانندگان خواهد بود.

اثنی عشری گفت: تفکر رئیس دادگاه برای صدور حکم جایگزین برای افزایش ایمنی راه‌ها یک کار بزرگ و بسیار ارزشمند است.

وی اضافه کرد: اقدامات این چنین موجب کاهش تصادفات خواهد شد.

رئیس دادگاه سراجو گفت: با افزایش وسایل نقلیه توجه به راه‌های روستایی و افزایش ایمنی بسیار ضرورت دارد.

انوری افزود: سال گذشته از محل احکام جایگزین حبس حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای خط کشی، ایجاد گاردریل و علایم راهنمایی هزینه شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر ایمنی راه‌ها در این دادگاه برای توسعه و تجهیز مدارس احکام جایگزین حبس صادر شد.

معاون توسعه راه‌های استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با قدردانی از رئیس دادگاه شهر سراجو گفت: راهداری از رای‌های قضات دادگستری برای ایمنی راه‌ها استقبال و در این کار مشارکت می‌کند.

رسول زاده با اشاره به محدود بودن اعتبارات دولتی افزود: این طرح از مراغه شروع شده و در استان می‌تواند به یک فرهنگ تبدیل شود.

فعالیت این جمعیت از سال ۹۰ با هدف ارتقای فرهنگ رانندگی و ایمنی راه‌های استان تشکیل و از طریق این انجمن دوره‌های آموزشی برای رانندگان وانت و موتور سواران برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • لیست دادگاه های تبریز
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است