Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@23:39:03 GMT

اعضای هیئت مدیره مجمع ناشران انقلاب اسلامی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۷۱۴۲

اعضای هیئت مدیره مجمع ناشران انقلاب اسلامی معرفی شدند

رئیس هیئت مدیره مجمع ناشران انقلاب اسلامی از تغییر دو تن از اعضای هیئت مدیرۀ مجمع ناشران انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، محمد حمزه‌زاده، رئیس هیئت مدیره مجمع ناشران انقلاب اسلامی، با اعلام این خبر گفت: طبق مصوبه و تصمیم هیئت امنا و با توجه به پایان دوره دو ساله اعضای هیئت ‌مدیرۀ مجمع ناشران، آقایان حجت‌الاسلام علی‌رضا سبحانی‌نسب مدیر نشر جمال، مصطفی زمانی مدیر نشر زیارت، علی‌اکبر تورانیان مدیر نشر شهرآب، سیدغلامرضا حسینی مدیر نشر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سیدنظام‌الدین موسوی، مدیرمسؤل انتشارات خبرگزاری فارس، محمد حمزه‌زاده و میثم نیلی به عنوان اعضای هیئت ‌مدیرۀ مجمع ناشران انقلاب اسلامی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحمزه‌زاده ضمن آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای این تشکل در دوره جدید، از مسعود پیرمرادیان مدیر نشر معارف و محمدعلی فقیه دو عضو سابق هیئت مدیرۀ مجمع ناشران انقلاب اسلامی به‌ خاطر زحمات خالصانه‌شان در دورۀ قبلی تقدیر و تشکر کرد.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی از سال 89 به عنوان یکی از تشکل های اثرگذار حوزه نشر فعالیت‌های گسترده خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

R1013197/P1013197/S4,35/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم