Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود قیومی زاده ، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از مجموع این تعداد 21 نفر دختر و بقیه پسر هستند ،افزود: در آزمون مراکز آموزش عالی سال 95، 26نفر رتبه های زیر یک هزار را در رشته های مختلف کسب کرده بودند.
وی افزود: همچنین فاطمه السادات میرعظیمی در گروه آموزشی هنر از دبیرستان امام صادق (ع) ابرکوه رتبه 2 رقمی 41 را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امسال دانشگاه پیام نور ابرکوه مسئولیت برگزاری آموزن را به عهده داشت، ادامه داد: تعداد داوطلبان در آزمون سراسری دانشگاه ها، نسبت به سال قبل 11درصد افزایش داشت.
در سال تحصیلی 97- 96، بیش از 9هزار دانش آموز در 106واحد آموزشی شهرستان ابرکوه مشغول به تحصیل خواهند شد.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540* 2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی * انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری *

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نقی زاده معلم فداکاری است که هر روز حدود ۳ ساعت مسیر سخت گذر آبدانان - قدح را برای آموزش یک دانش آموز طی می‌کند.

این معلم فداکار و عاشق از تمام وجودش برای این دانش آموز مایه می‌گذارد تا صفحات کتاب‌های درسی وی نیز هم زمان با دیگر دانش آموزان در اقصی نقاط کشور ورق بخورد.

تنها دانش آموز منطقه عشایری قدح نیز فداکاری آموزگار را سرمشق زندگی خود قرار داده و آرزو می‌کند تا مثل وی در آینده معلم شود.

این آموزگار از روش‌های نوین برای تدریس استفاده می‌کند و با هزینه شخصی خود پنل خورشیدی تهیه کرده تا با کمک برق، برای بهبود محتوای آموزشی از ویدئو پروژکتور استفاده کند.

این معلم همچنین برای آموزش و القای بهتر مفاهیم از پوستر‌ها و شیوه‌های نمایشی متنوع (که از تصویر خود و دانش آموزش در آنها استفاده کرده است) استفاده می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز