Web Analytics Made Easy - Statcounter

تالار محصولات کشاورزی بور س کالا امروز میزبان عرضه 234 هزار و 750 تن گندم خوراکی و 8 هزار تن گندم دوروم است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، 15 هزار و 703 تن گندم خوراکی نیز در قالب طرح قیمت تضمینی در این تالار عرضه می شود.
200 تن جودامی، 300 تن شکر سفید، 27 هزار قطعه جوجه یک روزه و 4 کیلوگرم زعفران نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تالار محصولات صنعتی و معدنی میزبان عرضه 600 تن شمش هزار پوندی، 2 هزار تن کک متالورژی و 110 تن سبد میلگرد است.
تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه 28 هزار و 278 تن قیر، وکیوم باتوم و عایق رطوبتی را تجربه می کند.
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز شاهد عرضه 58 هزار و 813 تن قیر، وکیوم باتوم، مواد شیمیایی، مواد پلیمری و سلاپس واکس است.
بازار فرعی بورس کالای ایران نیز عرضه 50 تن شیرخام را تجربه می کند.

رشد 14 درصدی ارزش و 8 درصدی حجم معاملات در یک هفته

هفته پیش هم حدود 506 هزار و 830 تن انواع کالا به ارزش بیش از 9 هزار و 888 میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نشان از رشد 14 درصدی ارزش و 8 درصدی حجم معاملات هفته مذکور دارد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در هفته سوم شهریور در تالار محصولات صنعتی و معدنی، 166 هزار و 285 تن انواع کالا به ارزش 4 هزار و 631 میلیارد ریال معامله شد.
در این تالار، 158 هزار و 945 تن فولاد، 4 هزار تن آلومینیوم، 3 هزار و 200 تن مس، 140 تن کنسانتره مولیبدن و 3 کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.
همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، 305 هزار و 808 تن انواع کالا به ارزش 4 هزار و 865 میلیارد ریال به فروش رسید.
در این تالار، 98 هزار و 910 تن قیر، 62 هزار و 203 تن مواد پلیمری، 106 هزار تن وکیوم باتوم، 13 هزار و 520 تن لوب کات، 18 هزار و 959 تن مواد شیمیایی، 4 هزار و 700 تن گوگرد، 874 تن روغن پایه و اسلاک واکس، 622 تن عایق رطوبتی و همچنین 20 تن آرگون خریداری شد.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در هفته سوم شهریور، شاهد معامله 30 هزار و 328 تن انواع کالا به ارزش نزدیک به 330 میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد 667 تن جو دامی، 26 هزار و 50 تن گندم، 3 هزار و 500 تن شکر سفید و 110 هزار و 500 قطعه جوجه یک روزه گوشتی مشاهده شد.
در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، 2 هزار و 30 تن ورق گرم ضخامت 2 به همراه یک هزار و 832 تن کنسانتره فسفات، 300 تن سولفات آمونیوم، 245 تن ضایعات فلزی و 2 تن بشکه خالی داد و ستد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با حضور تاجران و بازرگانان خارجی از ۱۰۰ کشور و حدود ۸۰۰ شرکت ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافته و استان کرمان نیز توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته است.

غرفه استان کرمان در سالن ۴۱B نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دایر شده و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در زنجیره‌های ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیئت‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند. 

در حوزه نوآوری و محصولات جدید زنجیره ارزش خرما با تولید سرکه خرما و شکر خرما در نمایشگاه رونمایی شده است. 

محصولات شرکت مس شهید باهنر در حوزه زنجیره ارزش ویژه تولید صنایع دستی، برای اولین بار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته شده است. 

در حوزه گیاهان دارویی نیز شرکت‌های فعال این حوزه، محصولات خود را اعم از دمنوش‌های مختلف و محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده از گیاهان دارویی که زنجیره ارزش آن ها کامل شده عرضه کرده‌اند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در نخستین روز این نمایشگاه و در نشست‌هایی با سرمایه‌گذاران سوریه، قرقیزستان، یونان، چین و روسیه به تشریح ظرفیت‌های اقتصادی استان پرداخت. 

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در گروه‌های کالایی صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی و آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی در روز‌های ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران