Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@23:02:10 GMT

فعالیت بیش از ۲۸۰ راهدار در استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۷۳۲۷۹

فعالیت بیش از ۲۸۰ راهدار در استان همدان

تین‌نیوز |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت بیش از ۲۸۰ نیروی راهدار کاردان و کارشناس در سطح استان خبر داد.

​به گزارش تین‌نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان، محمد رودباری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استاندر گفتگویی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۲۸۰ نفر نیروی راهدار به شکل کاردان، کارشناس و نیروی اجرایی در سطح استان مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: این در حالی است که قسمت عمده‌ای از کارها واگذار شده و توسط پیمانکاران انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجا که نیروی راهدار یک نیروی تجربی است، تلاش می‌کنیم هیچگاه آن‌ها را جابه جا نکنیم، چرا که با شرایط محدوده استحفاظی خود آشنا شده و به خصوص در فصل زمستان، می‌دانند در کدام منطقه و محدوده برف بیشتری باریده و امکان مسدود شدن کدام مسیر وجود دارد یا خودرو ممکن است در کدام قسمت در برف بماند.

رودباری ادامه داد: به همین دلیل یکی از برنامه‌ریزی‌های ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان انتقال این تجربیات به نسل جوان و جدید است، به عبارتی، در کنار راهداران قدیم، یک راهدار جدید مستقر می‌کنیم تا تجربیاتی که طی سال‌ها و با توجه به شرایط منطقه به دست آمده است به نسل جدید نیز منتقل شود.

وی با اشاره به ناشناخته ماندن فعالیت راهداران اذعان داشت: راهداران در گرمای طاقت فرسای تابستان و سرمای سخت و جانسوز زمستان شبانه روزی تلاش می‌کنند تا مردم به راحتی از جاده‌ها عبور کنند، اما متأسفانه برای مردم شناخته شده نیستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اضافه کرد: تنها زمانی مردم متوجه می‌شوند راهداری مشغول فعالیت است که جادهای مسدود شده و وقتی برف و بوران و کولاک می‌شود و تردد مردم به سختی انجام می‌شود.

محمد رودباری با قدردانی از تلاش راهداران، رانندگان و همه سکانداران حمل و نقل عمومی جاده‌ای که در راه تسهیل و روان بودن این صنعت و افزایش ایمنی گام برمی‌دارند، ابراز داشت: کسانی که به عنوانراهدار وارد این عرصه می‌شوند،دنبال منافع نبوده و قبل از هر چیز به این کارعشق می‌ورزند.

وجود ۴۰۷ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه به وضعیت ماشین‌آلات راهداری و راهسازی استان همدان اشاره و خاطرنشان کرد: حدود ۴۰۷ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در سطح استان وجود دارد.

وی یادآور شد: البته در چند سال اخیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده است که با لحاظ کردن اعتبارت لازم، تعدادی از این ماشین‌آلات تجهیز و به روز شده است.

رودباری تصریح کرد: به دلیل عمر بالای این ماشین آلات، هزینه تعمیر و نگهداری آن‌ها بالاست که این امر به اعتبارات بیشتر نیاز دارد تا راهداران بتوانند با استفاده از ماشین‌آلات مناسب خدمات مطلوبی را ارائه کنند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان