Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا گلستان گقت: در استان گلستان 3 دهستان در شهرستان گنبدکاووس کرند، علی‌آبادکتول زرین گل و مراوه تپه نیز بخش مرکزی دهستان مراوه‌تپه که 31 روستا را در بر می‌گیرد در قالب این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازطوبی گلستان؛سردار رحمت الله صادقی در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اظهار کرد؛ طرح هادی در استان گلستان به بسیاری از مشکلات ئامن زده و در صدد رفع آن کوشیده است، این پیشرفت مستلزم آن است که تمام دستگاه ها پای کار بیایند و در خصوص معیشت مردم اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در استان گلستان 3 دهستان در شهرستان گنبدکاووس کرند، علی‌آبادکتول زرین گل و مراوه تپه نیز بخش مرکزی دهستان مراوه‌تپه که 31 روستا را در بر می‌گیرد در قالب این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد:در طی یک سال گذشته فرمانداران 3 شهرستان برای تهیه مقدمات این طرح قدم‌های خوبی برداشتند که 5 محور زیرساخت، اقتصاد و معیشت، تعلیم و تربیت، فرهنگ و سلامت در قالب این طرح انجام می‌شود.

طرح شهید شوشتری الگوی مناسبی است برای اجرای برنامه های آتی

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: طرح شهید شوشتری که در سال 94 در استان برگزار شده بود طرح بسیار موفقی بوده که توانسته هماهنگی لازم را در دستگاه های اجرایی به وجود آورده است، و نتایج بسیار خوبی را در حوزه پیشرفت و آبادانی داشته ایم، همان طرح باید الگوی ما در طرح های بعدی باشد.

وی با بیان اینکه مردم استان در برنامه های پیشرفت کمک بزرگی به ما رسانده اند تصریح کرد:از روزی که این طرح در بین مردم مطرح شده است هم مطالبات مردم بیشتر شده است هم مردم استان ما را در این طرح کمک بسیار خوبی کرده اند.

صادقی افزود: پیشنهاد می شود در این خصوص هم تمام دستگاه ها حتی در کوچکترین شهرستان هم با این طرح آشنا شوند و اطلاعات مربوط به این طرح را در اختیار داشته باشند تا بتوانند در کوچکترین نقطه استان مشکلاتی را حل کنند.

مستند سازی پیشرفت و آبادانی باید صورت بگیرد

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت مستند سازی طرح های معیشتی بیان کرد: تجربه ای که در طرح شهید شوشتری داشته ایم به این نتیجه رسدیه ایم که نباید از مستند سازی این طرح غافل بود، ما در طرح شهید شوشتری توانستیم اقدامات قبل از اجراء حین و بعد از اجراء را مستنداً به سمع و نظر مردم برسانیم و بسیار حائز اهمیت بوده است.

فرمانده سپاه نینوا متذکر شد: آگاه سازی و توجیح مسئولین استانی در خصوص این کار می تواند در پیشرفت این کار به ما کمک فراوانی کند، در برخی از مواقع نیازی نیست که حتماً مسئولینی با جایگاه بالایی در خصوص مشکلی مداخله کنند هرجایی کسی مشغول زندگی است باید به فکر معیشت مردم باشد.

وی در پایان بیان کرد: زنجیره تبعین و تولید و ... را در بعضی از روستاها که از ملزومات پیشرفت آبادانی است باید به صورت ویژه ای به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال