Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@05:54:04 GMT

فاطمه ياوري به نقره موي‌تاي قناعت کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۹۵۶۴۴

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- فاطمه ياوري، نماينده وزن منهاي 51 کيلوگرم موي‌تاي کشورمان در ديدار نهايي اين وزن مغلوب نماينده ويتنام شد و نقره گرفت.

به گزارش ايرنا، ياوري که نخستين موي‌تاي کار ايران در رقابت هاي امروز (پنجشنبه) بود در ديدار با وي زين لو با نتيجه 30 بر 27 مغلوب و نقره اي شد.
نماينده ويتنام که نسبت به ياوري از بلندي قد بهره مي برد، با استفاده از اين ويژگي موفق به شکست نماينده ايران شد و ضمن کسب عنوان قهرماني، مدال طلاي اين وزن را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موي‌تاي، يکي از سبک‌هاي آزاد ورزش‌هاي رزمي است که مبارزات آن به صورت برخورد کامل و در رينگ برگزار مي‌شود.
تکنيک‌هاي مشت در موي‌تاي، شباهت زيادي به بوکس غربي دارند و وجود فنون گلاويزي اين رشته را به کيک بوکسينگ و ساندا نزديک ساخته ‌است.
به گزارش ايرنا، پنجمين دوره بازي هاي آسيايي داخل سالن و هنرهاي رزمي عشق آباد از 17 تا 27 سپتامبر ( 26 شهريور تا 5 مهر ) به ميزباني ترکمنستان درحال برگزاري است.
در اين دوره از بازي ها ورزشکاران آسيايي در 21 رشته با يکديگر به رقابت مي پردازند و ورزشکاران قاره اقيانوسيه نيز در اين مسابقات شرکت خواهند کرد.
اعضاي تيم هاي ملي بسکتبال سه نفره بانوان، کشتي بانوان، شطرنج، فوتسال، تنيس، سامبو، بولينگ، دوچرخه سواري، شنا، وزنه برداري، کيک بوکسينگ، کشتي، بيليارد، موي تاي، کوراش، جوجيتسو، تکواندو، پرش با اسب، کشتي سنتي ترکمنستان، دو و ميداني و کشتي کمربند کشورمان در قالب بزرگ ترين گروه از کاروان ورزشي اعزامي ايران (کاروان شهيد حججي) در اين بازي هاي حضور دارد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي.**9144** 9250**1055
خبرنگار:گلي سفيد زاده**انتشار: زينب کارگر
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی جام جهانی پاراتیراندازی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله نیز با قرارگرفتن در رده دوم به نشان نقره رسید.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاریست.  ­

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید