Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ديدار تيم‌هاي سپاهان و پرسپوليس از هفته هفتم ليگ برتر با تساوي 2 بر 2 تمام شد.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، ‌حساس‌ترين ديدار هفته هفتم ليگ برتر فوتبال ايران، از ساعت 20 امشب (پنج‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ميان تيم‌هاي سپاهان و پرسپوليس برگزار شد. دو تيم در حالي وارد اين ميدان شدند که هفته گذشته بازي‌هاي خود را واگذار کرده بودند و هر کدام انگيزهاي زيادي براي پيروزي داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابل مربيان کروات در نهايت برنده‌اي نداشت و بازي با تساوي 2 بر 2 تمام شد.
براي پرسپوليس، مهدي طارمي در دقيقه 40 از روي نقطه پنالتي و علي عليپور در دقيقه 73 گلزني کردند. براي سپاهان هم مروان حسين در دقيقه 62 و جلال علي‌محمدي در دقيقه 87 دروازه پرسپوليس را باز کردند.
مهدي طارمي و فرشاد احمدزاده از پرسپوليس و سياوش يزداني، حسن جعفري، ميلاد سرلک و جلال علي محمدي از سپاهان با کارت زرد داور مسابقه جريمه شدند.
اشکان خورشيدي قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت.
پرسپوليس با اين نتيجه 14 امتيازي شد و در رده دوم باقي ماند.. سپاهان نيز با 7 امتياز به رده دوازدهم جدول صعود کرد.
گزارش نيمه نخست
در دقيقه 3، پرتاب اوت وحيد اميري به داخل محوطه جريمه سپاهان، پس از برخورد به سر مروان حسين، در دهانه دروازه به علي عليپور رسيد و او اين توپ را تبديل به گل کرد که داور گل را به دليل خطا روي مدافع سپاهان مردود اعلام کرد.
در دقيقه 9، نفوذ بازيکنان پرسپوليس به دفاع سپاهان، منجر به يک موقعيت خوب براي اين تيم شد که ضربه طارمي در شرايط نامتعادل در آغوش لي اوليويرا قرار گرفت.
در دقيقه 13، پاس در عمق مهرداد محمدي به داخل محوطه جريمه پرسپوليس به مروان حسين رسيد اما شوتي که او از زاويه بسته به سمت دروازه پرسپوليس زد، خطرناک نبود و بيرانوند به راحتي توپ را در آغوش گرفت.
در دقيقه 27، پاسکاري بازيکنان سپاهان مقابل محوطه هجده قدم پرسپوليس منجر به خلق يک فرصت شوتزني براي رافائل اسچولر شد اما ضربه او با اختلاف بسيار کم نسبت به تير افقي دروازه بيرانوند به بيرون رفت.
در دقيقه 37، پاس مهدي طارمي به کناره سمت چپ زمين سپاهان، به محسن مسلمان رسيد و او با سانتر توپ به روي دروازه موقعيت گلزني را براي طارمي فراهم کرد اما تقابل مدافع سپاهان و مهاجم طارمي باعث افتادن توپ مقابل پاي وحيد اميري شد و او هم دروازه لي اوليويرا را باز کرد. در حالي که پرسپوليسي‌ها در تدارک جشن گلزني بودند داور خطاي هند طارمي را گرفت و گل مردود شد. همچنين داور کارت زردي را به مهدي طارمي نشان داد.
گل نخست پرسپوليس: در دقيقه 38، روي ارسال کرنر پرسپوليسي‌ها روي دروازه سپاهان، سياوش يزداني مهدي طارمي را سرنگون کرد و به نفع پرسپوليس پنالتي گرفت. در دقيقه 40 طارمي پشت ضربه پنالتي قرار گرفت و توپ را به سمت چپ دروازه سپاهان زد و گل اول بازي را به ثمر رساند.
گزارش نيمه دوم
در دقيقه 53، نفوذ بازيکنان سپاهان به خط دفاع پرسپوليس موقعيت خوبي را براي ساسان انصاري فراهم کرد اما شوت آرام و دقيق او با برخورد به سر انگشتان بيرانوند راهي کرنر شد.
در دقيقه 55، ضربه محسن مسلمان از روي نقطه کرنر به روي دروازه سپاهان به ضربه سر شجاع خليل‌زاده ختم شد که اين ضربه از کنار دروازه به بيرون رفت.
در دقيقه 56، ضد حمله بازيکنان سپاهان روي دروازه پرسپوليس مقابل محوطه جريمه سرخپوشان به مروان حسين رسيد اما شوت محکم او در مرکز دروازه در آغوش بيرانوند آرام گرفت.
در دقيقه 61، حمله مجدد بازيکنان سپاهان توسط شاهين ثاقبي، به پاس خوبي در داخل محوطه جريمه پرسپوليس ختم شد اما در آخرين لحظه ماهيني توپ را به کرنر زد.
گل نخست سپاهان: در دقيقه 62، ضربه برگشتي از روي نقطه کرنر به داخل محوطه جريمه پرسپوليس، روي سر مروان حسين نشست و او گل تساوي بخش را براي سپاهان به ثمر رساند.
در دقيقه 65، ساسان انصاري با حرکت انفرادي خود از سمت راست زمين پرسپوليس توانست دو مدافع پرسپوليس جا بگذارد و وارد محوطه جريمه شود اما شوت او را مدافعان سرخپوش به کرنر شدند که ثمري براي سپاهان نداشت.
در دقيقه 67، در حالي که عزت الله پورقاز براي زدن توپ معلق در هوا پريده بود، با برخورد به بازيکن پرسپوليس، به شکل خطرناکي و با پشت سر به زمين خورد که باعث مصدوميت شديد اين بازيکن شد. آمبولانس حاضر در ورزشگاه پورقاز را به بيمارستان منتقل کرد.
گل دوم پرسپوليس: در دقيقه 73، پاس در عمق فرشاد احمدزاده براي علي عليپور با شوت سرضرب اين بازيکن همراه شد تا گل دوم پرسپوليس به ثمر برسد.
در دقيقه 74، پاس در عمق بشار رسن به مهدي طارمي منجر به موقعيت خوبي براي او شد اما شوت محکم و نه چندان دقيق او اين فرصت را از پرسپوليس گرفت.
در دقيقه 77، پاس در عرض وحيد اميري به مقابل محوطه شش قدم سپاهان به طارمي رسيد اما ضرب کم دقت طارمي به مرکز دروازه با واکنش خوب لي اوليويرا همراه شد.
در دقيقه 85، ارسال خوب شايان مصلح به روي دروازه سپاهان بعد از اصابت به سر سياوش يزداني، به احمدزاده رسيد اما او قدر اين موقعيت را ندانست.
گل دوم سپاهان: در دقيقه 87، پاس گل بسيار خوب رضا ميرزايي به مقابل محطوه شش قدم پرسپوليس به جلال علي محمدي رسيد و شوت او از بين پاهاي بيرانوند وارد دروازه پرسپوليس شد و بازي به تساوي دو بر دو ختم شد.
بعد از اين گل، بازيکنان دو تيم به شدت درگير شدند که داور با د ادن کارت زرد به چند بازيکن از هر دو تيم به اين غائله خاتمه داد.
اين بازي در نهايت به تساوي 2 بر 2 ختم شد تا مربيان کروات هر کدام يک امتياز از اين بازي کسب کنند.
ترکيب سپاهان: لي اوليويرا، حسن جعفري (کاپيتان)، ساسان انصاري، عزت‌الله پورقاز (ژايرو رودريگز 70)، شاهين ثاقبي، سعيد آقايي، ميلاد سرلک، مهرداد محمدي ( رضا ميرزايي 64)، مروان حسين، رافائل اسچولر و سياوش يزداني.
ترکيب پرسپوليس: عليرضا بيرانوند، حسين ماهيني (کاپيتان) (شايان مصلح 78)، محمد انصاري، شجاع خليل‌زاده، صادق محرمي، محسن ربيع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان (بشار رسن 70)، وحيد اميري، مهدي طارمي و علي عليپور.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت