Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:35:51 GMT

اسلام به عنوان دین مبارزه با ظلم معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۰۱۷۶۵

اسلام به عنوان دین مبارزه با ظلم معرفی شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی صبح امروز جمعه ۳۱ شهریور ۹۶ در مراسم رژه نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاری به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت این هفته و تسلیت ایام ماه محرم گفت: رزمندگان با رشادت و از جان گذشتگی خود در ۸ سال دفاع مقدس از تمامیت نظام اسلامی دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در جنگ‌های دوران قاجار و پهلوی با وجود امکانات، بخش عظیمی از خاک کشور توسط دشمن تصرف شد افزود: مردم ایران در جنگ تحمیلی با وجود کمترین امکانات، اما با اتحاد و ایمان و با رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) و رشادت رزمندگان، در برابر تمام توان دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهمن اسلامی به دست دشمن بیافتد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سبب شد تا در عصر کنونی، اسلام به عنوان دین مبارزه با ظلم معرفی شود.

سلیمانی ادامه داد: دفاع مقدس الگویی برای همه جهانیان شد و مردم آزاده دنیا با الگوگیری از ملت ایران در برابر استعمار و استکبار ایستادگی می‌کنند.

وی تأکید کرد: اکنون نیز ملت ایران با درایت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند و اجازه نمی‌دهد تهدید دشمن علیه ملت ایران راه به جایی ببرد.

سلیمانی اظهار داشت: در شرایط کنونی دشمن با ایجاد داعش و گروه‌های تکفیری و تحت تاثیر قرار دادن وهابیون، سعی در صدمه زدن به اسلام ناب محمدی (ص) را دارد، اما با هوشیاری فرزندان انقلاب، این فتنه نیز در نطفه خاموش خواهد شد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟