Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک محمودی گفت: انتخاب شهردار غیر بومی در الیگودرز بر اساس ارزیابی برنامه ها و سوابق وی بوده وبه معنای نادیده گرفتن توانمندیهای گزینه های بومی نیست .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمد ملک محمودی رییس شورای شهر الیگودرز در خصوص دلایل انتخاب مهندس همایون دینارانی بعنوان شهردار الیگودرز گفت: پس از اینکه مهندس موسویان از حضور در سمت شهرداری الیگودرز منصرف شد شورای شهر برنامه های تمام گزینه های بومی و غیر بومی را مورد بررسی قرار داد و در نهایت برنامه های مهندس دینارانی مورد پذیرش اکثریت اعضای شورای شهر قرار گرفت و بعنوان شهردار الیگودرز انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهردار منتخب شورای پنجم علاوه بر برنامه، ارتباطات خوبی در سطح کلان دارد و در کمترین زمان فعالیت خود را آغاز خواهد نمود.

ملک محمودی با رد ادعای دخالت افرادی بیرون از مجموعه شورای شهر در انتخاب شهردار گفت: شورای شهر بعنوان نهادی مستقل تصمیم گیری می کند و هیچ فشاری از بیرون برای انتخاب شهردار و دیگر مصوبات و تصمیم گیری ها وجود ندارد.

رییس شورای شهر الیگودرز ضمن قدردانی از تمامی گزینه های بومی و غیر بومی گفت: با توجه به شرایط شهرداری الیگودرز امروز کسی باید در راس این نهاد قرار گیرد که علاوه بر برنامه حداقل سابقه شهرداری داشته باشد.

وی افزود: انتخاب گزینه غیر بومی به معنی نادیده گرفتن توانمندیهای گزینه های بومی نیست و از این عزیزان انتظار داریم با هدف خدمت به الیگودرز شورای شهر را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود محروم نکنند.

وی با اشاره به اینکه شهردار باید برنامه محور باشد گفت: ملاک ما برنامه های شهردار منتخب می باشد که نسبت به دیگر گزینه ها قابل توجه بود و در سالهای قبل شهردارانی در الیگودرز مشغول شدند که در شهرهای کوچک شهردار بودند اما با اقبال و رضایت افکار عمومی مواجه شدند.

رییس شورای شهر افزود: خوشبختانه اعضای شورای شهر با تعامل و همدلی در راستای خدمت به مردم تلاش می کنند و بی شک از ابزار نظارتی خود بهره مند و در جهت منافع شهر و مردم با هیچ شخصی تعارف ندارند و شهردار منتخب نیز موظف شده در زمانهای مقرر گزارش کاری خود را به شورای شهر ارائه نماید.

وی در خاتمه از تمام شهروندان و رسانه ها خواست شورای شهر و شهردار را در راستای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت شهر یاری نمایند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از معرفی آموزگار خوزستانی به عنوان «معلم نمونه کشوری» خبر داد.

عبدالله حبیبی امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: فرآیند شناسایی معلمان نمونه همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و در سطوح مدرسه‌ای، منطقه‌ای و استانی برگزار شد و در پایان ۱۴ معلم به عنوان معلمان نمونه استان خوزستان به مرحله کشوری معرفی شدند و پس از پایان این فرآیند مرضیه باباخان‌زاده آموزگار شهرستان دزفول موفق به قرار گرفتن بین معلمان نمونه کشوری این فرآیند شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: معلمان طلایه‌داران عرصه تحول و پیشرفت در جامعه هستند. فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه‌های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است. در استان خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

حبیبی گفت: قرار گرفتن نام آموزگار خوزستانی بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد و شایسته تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟