Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@02:04:26 GMT

طالع بيني ماهانه: مهر 96

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۰۹۵۱۸

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از پرديس بختياري: در اين بخش طالع بيني ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولدش، آورده ايم. اگر شما هم دوست داريد که از طالع ماه مهر خود آگاه شويد، در ادامه مطلب با ما همراه باشيد.

فروردين
اين ماه به شدت سرتان شلوغ است اما به جاي آن روحيه خوبي داريد و از پس تمام شان بر مي آييد، زيرا برخي از مهمترين روياهايتان تبديل به واقعيت مي شوند و آينده اي روشن را برايتان رقم مي زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعي کنيد در اين ماه روي جزييات تمرکز بيشتري داشته باشيد.
اين ماه بايد فعاليت هايتان را بيشتر کنيد و سعي کنيد که از رقباي خود پيشي بگيريد. ريسک پذيري خوب است اما احتياط را رعايت کنيد، در غير اين صورت نه تنها به خود بلکه به اطرافيان تان نيز آسيب خواهيد رساند. سرگرمي و خوشگذراني را نيز در کنار کارهاي سختي که پيش مي بريد، فراموش نکنيد. همکاري با ديگران نيز از کليدهاي موفقيت شما در اين ماه است.
بهترين روز ماه براي شما: 11 مهر
بدترين روز ماه براي شما: 3 مهر
ارديبهشت
اين ماه شما به طرز عجيبي مرکز توجه ديگران خواهيد بود، پس خودتان را دست کم نگيريد و به کارتان با اعتماد کافي ادامه دهيد. هر چه آنچه بدان فکر کنيد، به واقعيت مبدل مي شود به شرط آن که از ته قلب تان به آن باور داشته باشيد. در اين ماه خلاقيت مي تواند حلال بسياري از مشکلات باشد، پس کمي براي آن وقت بگذاريد. اگر هنر خاصي مثل نقاشي، مجسمه، خياطي و... داريد، اثري هنري خلق کنيد. اين کار ذهن شما را آزادتر کرده و آرامش بيشتري به شما مي بخشد. سعي کنيد وقت بيشتري را در بيرون از خانه و ارتباط با ديگران بگذرانيد. با ارتباط بيشتر راههاي بيشتري نيز پيش رويتان باز خواهد شد.
بهترين روز ماه براي شما: 16 مهر
بدترين روز ماه براي شما: 3 مهر
خرداد
اين ماه زندگي برايتان ساده تر مي شود، از اين رو که بسياري از مشکلات تان حل شده و شما احساس آرامش بيشتري پيدا خواهيد کرد. البته اين اتفاق يک شبه برايتان نمي افتد، بلکه بايد کمي صبور باشيد. در اوايل ماه تمرکزتان را بيشتر بر کارتان بگذاريد. به جاي هدف هاي کوچک، اهداف بزرگ را دنبال کنيد.
شما مي توانيد با يک برنامه ريزي دقيق به تمام آنچه که مي خواهيد برسيد. در اواسط ماه کارهايي که مجبوريد در خانه انجام دهيد، زياد مي شود و شما را کمي گيج و خسته مي کند اما سعي کنيد زمان تان را روي کارهاي مهم تر، صرف کنيد. از امتحان چيزهاي جديد نيز نترسيد. تجربه هاي تازه مي تواند دانش و مهارت هاي شما را به بهترين شکل ممکن بالا ببرد.
بهترين روز ماه براي شما: 24 مهر
بدترين روز ماه براي شما: 5 مهر
تير
در اين ماه خيال ها و روياهاي زيادي در سر داريد اما عملي کردن آنها در آن واحد برايتان غير ممکن است. ولي نگران نباشيد و قدم به قدم پيش رويد، با يک برنامه ريزي دقيق به تدريج به تمام آنها دست خواهيد يافت. اگر زمان بيشتري را در محيط گرم خانه و خانواده بگذرانيد، بسياري از استرس هايتان از بين خواهد رفت.
در اواسط ماه روحيه کنجکاوانه خود را بيشتر کنيد و از لاک خود بيرون آييد. با افراد بيشتري در ارتباط باشيد و پيشنهادهايي که در سر داريد را به آنها نيز منتقل کنيد. مطمئنا در عکس العمل حرف هايتان، پاسخ هاي بهتري خواهيد گرفت. با چند نفر از اطرافيان تان نيز به مشکل بر خورده ايد که در انتهاي ماه تمام آن کدورت ها حل خواهند شد.
بهترين روز ماه براي شما: 24 مهر
بدترين روز ماه براي شما: 5 مهر

مرداد
به زودي فردي شما را تحت فشار قرار مي دهد اما خودتان را به آنچه ديگران در مورد شما فکر مي کنند، محدود نکنيد. تنها کاري که مي توانيد انجام دهيد اين است که با احترام با آنها بر خورد کنيد اما راه خودتان را پيش بگيريد.
در اوايل ماه اتفاقات خوبي برايتان رخ مي دهد که انتظارش را نداريد. بنابراين خودتان را براي يک شادي بزرگ آماده کنيد. هر چه به سمت اواخر ماه پيش مي رويد، شرايط مالي شما نيز بهتر مي شود، ممکن است ديگران در مورد شما قضاوت هاي بي جايي کنند اما توجهي نکنيد. شما زحمت هاي زيادي کشيده ايد و آنچه به دست مي آوريد حق شماست پس از آن نهايت لذت را ببريد.
بهترين روز ماه براي شما: 30 مهر
بدترين روز ماه براي شما: 7 مهر
شهريور
در اين ماه زندگي به کام شما خوش تر مي آيد و بسياري از فشارهايي که رويتان بود، برداشته مي شود. در اوايل ماه در رابطه عاطفي تان تاثيرات مثبتي رخ مي دهد اما فکرتان درگير مسائل ديگري است. سعي کنيد که اين موقعيت را از دست ندهيد و زندگي تان را به آن راهي که مي خواهيد، سوق دهيد.
از حساسيت هاي بي جا دست برداريد زيرا تنها زندگي را به کام شما تلخ مي کنند. در اواسط ماه سرتان در محيط کار شلوغ تر مي شود در صورتي که بازدهي تان فرق چنداني نمي کند اما نااميد نشويد و دست از تلاش بر نداريد. بسياري از موفقيت هاي بزرگ پس از شکست هاي بزرگ رخ داده است. در کنار تمام مشغله هاي ذهني که داريد، خوشگذراني در کنار دوستان را فراموش نکنيد.
بهترين روز ماه براي شما: 15 مهر
بدترين روز ماه براي شما: 24 مهر
مهر
آيا به اندازه کافي مراقب سلامتي خود هستيد؟ اين ماه زمان آن است که بيشتر به خودتان اهميت دهيد. سعي کنيد برنامه غذايي و ورزش تان را به طور منظم دنبال کنيد. مطمئن باشيد که اگر جسم سالمي داشته باشيد، ذهن تان نيز بهتر عمل خواهد کرد و در محيط کار نيز موفق تر خواهيد بود. در اواسط مهر ماه سرتان با کار گرم خواهد بود طوري که ارتباط تان با دوستان و اقوام کمتر خواهد شد. اگر چه رد کردن دعوت هاي آنها موجب مي شود که فکر کنند شما تمايلي به ديدار با آنها نداريد اما اين موضوع چندان اهميتي ندارد پس اعصاب تان را درگيرش نکنيد. آنچه مهم است برنامه زندگي شماست که در مرحله حساسي به سر مي برد و احتياج به مراقبت دارد. در اين حين از رابطه عاطفي تان نيز غافل نشويد.
بهترين روز ماه براي شما: 24 مهر
بدترين روز ماه براي شما: 16 مهر
آبان
خاطرات گذشته به سراغ تان آمده و ذهن شما را مشغول کرده است. اگر سر خودتان را گرم نکنيد، ممکن است که بار ديگران تلخي آن گريبان تان را بگيرد. شايد ديگران با حرف ها و کارهايشان نگذارند که تعادل لازم را داشته باشيد اما اين شماييد که بايد کنترل ذهن تان را به دست گيريد.
در اواسط ماه از اين که حال و هوايتان به بهترين شکل ممکن تغيير خواهد کرد و روابط عاطفي بهتري را با اطرافيان تان برقرار مي کنيد، شگفت زده خواهيد شد. در اين ماه لازم نيست که دست به خلاقيت و کارهاي جديد بزنيد، همان کارهاي روزمره خود را دنبال کنيد تا نتيجه مطلوب تان به دست آيد. ديگران مانند شما توانايي پذيرش مسئوليت هايي حساس را ندارند، پس قدر خود را بدانيد و با اعتماد به نفسي بيشتر به راهتان ادامه دهيد.
بهترين روز ماه براي شما: 30 مهر
بدترين روز ماه براي شما: 27 مهر

آذر
ماه مهر، ماه استراحت شماست. شما بسياري از کارهايتان را پيش برده ايد و حال زمان آن است که به خودتان استراحت دهيد. آنچه در طي چند ماه گذشته، به دليل مشغله کاري، کنار گذاشته بوديد را جبران کنيد. به عنوان مثال کمبود خواب يا ديدار دوستان تان.
در اواسط ماه فرصتي در اختيارتان قرار مي گيرد که نبايد آن را از دست دهيد، در غير اين صورت ديگران از شما پيشي مي گيرند و جاي شما را پر مي کنند. اواخر ماه نيز شرايط تان از هر جهت بهتر خواهد شد، شايد هنوز تا ايده آل شما فاصله زيادي داشته باشد اما خدا را بابت داشته هايتان شکر کنيد. مطمئنا با برنامه ريزي و سخت کوشي هاي بيشتر به باقي اهداف تان نيز خواهيد رسيد.
بهترين روز ماه براي شما: 3 مهر
بدترين روز ماه براي شما: 14 مهر
دي
زمان بيشتري را در اين ماه به خانواده و دوستان تان اختصاص دهيد. مطمئنا دوستان تان برنامه هاي متنوعي برايتان دارند که شما را سر ذوق خواهد آورد. سعي کنيد ساعات بيکاري خود را بيشتر در بيرون از خانه بگذرانيد. حتي ثبت نام در کلاس هايي که بدان ها علاقه داريد يا که بر مهارت تان مي افزايد نيز مي تواند برايتان مفيد باشد. ملاقات با افراد جديد ذهن شما را بازتر خواهد کرد و ايده هاي جديدي را در زمينه کاري به شما خواهد داد که بر درآمد مالي تان نيز تاثيري مثبت مي گذارد. اواخر ماه يک سورپرايز بزرگ در انتظارتان است و غير ممکن را برايتان ممکن مي کند.
بهترين روز ماه براي شما: 30 مهر
بدترين روز ماه براي شما: 20 مهر
بهمن
در اوايل ماه اتفاقي ذهن شما را درگير مي کند اما شما بهتر از هر کس ديگري مي دانيد که چگونه بايد با آن برخورد کنيد. افراد زيادي در اطراف تان هستند که پيشنهادها و نصيحت هاي زيادي به شما مي کنند که بد نيست به آنها نيز فکر کنيد.
اما در نهايت نگران نباشيد زيرا همه چيز ختم به خير خواهد شد. اواسط ماه وقت بيشتري را براي رابطه عاطفي تان بگذاريد. شايد مجبور شويد که از برخي برنامه هايتان بگذريد اما ارزشش را دارد زيرا يک رابطه عاطفي خوب، ذهن شما را آرام تر کرده و باعث مي شود که در زمينه هاي ديگر نيز تمرکز بيشتري داشته باشيد. در مورد مسائل گوناگون از پيش داوري بپرهيزيد. قبل از هر قضاوتي نظر ديگران را بپرسيد و به آنها گوش دهيد. با اين شيوه خواهيد ديد که در اواخر ماه چه تغييرات مثبتي در زندگي تان ايجاد مي شود.
بهترين روز ماه براي شما: 17 مهر
بدترين روز ماه براي شما: 5 مهر
اسفند
در اين ماه به احساسات خود بيشتر بها دهيد. در اوايل ماه مجبوريد تصميماتي بگيريد که به جاي منطق، قلب تان پاسخگوي بهتري است، پس به نداي قلب تان خوب گوش دهيد تا راه درست را به شما نشان دهد. در اواسط ماه ايده هاي رمانتيکي که در سر داشتيد، به واقعيت بدل مي شوند. فقط کافي است که آنها را جدي بگيريد و براي خودتان ارزش بيشتري قائل شويد.
شما فرد عاشق پيشه اي هستيد اما عشق ساده به دست نمي آيد. بهتر است اگر در اين راه قدم گذاشته ايد، ثبات خود را حفظ کنيد تا نتيجه اي که مي خواهيد را به دست آوريد. با مشکلاتي که سر راهتان قرار گرفته، در حال حاضر نجنگيد. بي تفاوت از کنارشان بگذريد تا همه چيز به روال عادي خود بازگردد.
بهترين روز ماه براي شما:21 مهر
بدترين روز ماه براي شما: 28 مهر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است

دنیای اقتصاد نوشت: بهای اجاره خانه در کشور در فروردین، 1.7‌درصد به صورت ماهانه (در مقایسه با اسفند سال گذشته)، افزایش پیدا کرد.   این نرخ تورم ماهانه اجاره، در مقایسه با روند یکی دو سال گذشته همین نرخ، در «سطح بسیار پایین» قرار گرفته به این معنا که میانگین تورم ماهانه اجاره مسکن طی دو سال 1401 و 1402، نرخ 3‌درصد بوده است.   پس در این صورت آیا «بازار اجاره به سمت بهبود، حرکت کرده است؟»   بررسی‌ها برای پاسخ این پرسش، «جواب منفی» ارائه می‌کند، چون که «در همه فروردین‌ها در سال‌های اخیر، همواره تورم ماهانه اجاره مسکن، یک سقوط نرخ را تجربه کرده است.»   در فروردین دو سال اخیر نیز رشد ماهانه شاخص اجاره مسکن در کشور، 2‌درصد بوده است که تقریبا نصف همین نرخ در ماه‌های دیگر سال بود. این افت نرخ تورم ماهانه اجاره در ماه اول هر سال در مقایسه با میانگین تورم ماهانه اجاره 11ماه بعد از آن، «ناشی از تعطیلی بازار معاملات مسکن به خصوص معاملات اجاره» است. در ماه اول سال، تقریبا هیچ مستاجری جابه‌جا نمی‌شود مگر تحت‌تاثیر موارد خاص که حجم آن پایین است.   به این ترتیب، «تابلوی تورم ماهانه اجاره مسکن در فروردین 1403»، معیار مشخصی برای تحلیل وضعیت بازار اجاره‌نشینی و حال و روز مستاجرها نیست. از این رو، در این بررسی، لازم است «تورم نقطه‌ای اجاره مسکن» یا همان «میزان رشد اجاره‌بها در ماه اول سال‌جاری نسبت به ماه اول 1402»، دیده و تحلیل شود.   تورم نقطه‌ای اجاره مسکن در ماه گذشته نرخ 41.8‌درصد را ثبت کرد. اینکه سرعت رشد نقطه‌ای و سالانه اجاره‌بهای مسکن به شکل تاریخی در دو سه سال گذشته و حتی در شروع امسال، افزایش یافته است، ناشی از «سطح جهش‌یافته تورم عمومی» و «تورم مسکن» است که در همین صفحه، قبلا درباره آن گزارش‌های تحلیلی منتشر شده بود. در این مقطع اما علاوه بر اینکه، ضرورت دارد سیاستگذار نسبت به «ریشه‌های تب بالای تورم اجاره مسکن» توجه کند تا بتواند «مهم‌ترین هزینه زندگی ماهانه خانوارها را از حالت سنگین و نامتعارف» به سطح نرمال برگرداند، «دو پیام هشداری» نرخ جدید تورم اجاره هم باید دیده شود.   سطح 41.8 درصدی رشد اجاره‌بها در قراردادهای فروردین 1403 از دو منظر مورد بررسی است.   این نرخ نشان می‌دهد، «فرمول مدنظر نمایندگان مجلس برای تعیین رشد مجاز اجاره‌بها در سال» که تصویب کرده‌اند و برای تایید نهادی روانه شورای نگهبان است، با «وضع موجود این بازار» همخوانی ندارد. فرمول نمایندگان می‌گوید، موجرها هر سال مکلف شوند «اجاره‌بهای سال جدید را براساس 50 تا 100‌درصد تورم عمومی افزایش دهند و بیش از آن، ممنوع باشد». اما در حال حاضر، تورم اجاره از تورم عمومی جلو زده است به این صورت که در فروردین امسال، تورم نقطه‌ای اجاره مسکن 41.8‌درصد شد در حالی که نرخ تورم عمومی نقطه‌ای در سطح 30.9‌درصد قرار گرفت. به این ترتیب، در وضع موجود که «نرخ رشد اجاره‌بها، 1.35 برابر نرخ تورم عمومی است»، ملاک قراردادن تورم عمومی برای تعیین تورم اجاره، امکان ‌پذیرش آن را از سوی بازار با تردید روبه رو می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • متولدین کدام ماه‌ها از همه آسیب‌پذیرترند!
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • رشد ۴۲ درصدی اجاره خانه در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می‌شود
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف