Web Analytics Made Easy - Statcounter

تالارهای بورس کالای ایران در شهریور بیش از دو میلیون و 142 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 36 هزار میلیارد ریال را فروختند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ تالار محصولات کشاورزی شاهد معامله بیش از 200 هزار 494 تن به ارزش 2 هزار 211 میلیارد ریال بود.
در این تالار 915 هزار قطعه جوجه یکروزه، 164 هزار و 583 تن گندم، 25 هزار و 900 تن شکر، 4 کیلو گرم زعفران، 100 تن روغن خام، 6 هزار و 530 تن ذرت، 8 هزار و 845 تن جو طی ماه مذکور به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در ماهی که گذشت شاهد معامله افزون بر یک میلیون و 330 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش 20 هزار و 83 میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود.
521 هزار و 90 تن انواع قیر، 224 هزار و 86 تن انواع مواد پلیمری و 95 هزار و 895 تن مواد شیمیایی معامله شد.
از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد 381 هزار و 500 تن وکیوم باتوم، 73 هزار و 20 تن لوب کات، 20 هزار تن گوگرد، 60 تن انواع گاز ها و خوراک، 7 هزار و 885 تن عایق رطوبتی، 3 هزار و 50 تن سلاپس واکس و 3 هزار و 450 تن روغن اشاره کرد.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا نیز در شهریور ماه شاهد معامله بیش از 598 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 13 هزار و 886 میلیارد ریال بود.
در این تالار 419 هزار تن انواع فولاد، 24 هزار و 990 تن انواع مس، 550 تن کنسانتره مولیبدن، 6 تن کنسانتره ، 5 کیلوگرم شمش طلا، 2 هزار تن کک، 100 تن روی، 140هزار تن سنگ آهن و 7 هزار و 820 تن انواع آلومینیوم از سوی مشتریان خریداری شد.
بازار فرعی بورس کالا نیز طی مدت مذکور معامله 3 هزار و 902 تن انواع محصول معدنی، یک هزار و 194 تن انواع محصول کشاورزی، یک هزار و 262 تن ضایعات و 500 تن سولفات را تجربه کرد.

امروز ؛ معامله 47 هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز یکشنبه دوم مهر هم شاهد معامله 33 هزار تن وکیوم باتوم و 14 هزار تن لوب کات بود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، 2 هزار و 326 تن مواد شیمیایی و یک هزار و 616 تن مواد پلیمری نیز در این تالار داد و ستد شد.
تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز داد و ستد 7 هزار تن قیر و 100 تن عایق رطوبتی را تجربه کرد.
علاوه براین، یک هزار و 140 تن مس مفتول، یک هزار تن مس کاتد، 2 هزار و 500 تن مس کم عیار و 6 تن کنسانتره فلزات گرانبها در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله شد.
تالار محصولات کشاورزی نیز معامله 3 هزار و 550 تن شکر و 9 هزار و 250 تن گندم خوراکی را تجربه کرد. علاوه براین 20 تن گندم خوراکی در قالب طرح قیمت تضمینی در این تالار داد و ستد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: سال گذشته۳۰ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در محور‌های مختلف استان جابجا شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده کالا‌های جابجا شده شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالا‌های اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان