Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:14:51 GMT

صادقی طلایی شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۴۸۸۷۹

صادقی طلایی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های کشتی آزاد پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا، از صبح امروز (دوشنبه) با برگزاری مسابقات چهار وزن دوم در شهر عشق آباد پایتخت کشور ترکمنستان در حال برگزاری است که ایمان صادقی با پیروزی در فینال وزن 61 کیلوگرم طلایی شد.

در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی در دور اول ساندیپ تومار، قهرمان آسیا از هند را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد، وی در دور بعد مقابل رستم رمضان اف از تاجیکستان به برتری رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی برای حضور در دیدار نهایی تیمور آیتاکولوف از قزاقستان را با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد و فینالیست شد. وی امشب برای کسب مدال طلا به مصاف سپرمیرات میرادوف از ترکمنستان رفت که با نتیجه 11 بر صفر حریفش را شکست داد و قهرمان شد.

در وزن 70 کیلوگرم سعید داداش‌پور در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر گولومجان شریپوف از تاجیکستان را شکست داد، اما در دور بعد مقابل آدام باتیروف کشتی‌گیر روسی الاصل و قهرمان آسیا از بحرین با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد که با توجه به حضور حریفش در فینال وی به گروه بازنده‌ها رفت. داداش‌پور در این گروه با نتیجه 10 بر صفر هلتا میسالفوا از ساموآ را شکست داد راهی دیدار رده‌بندی شد. وی برای کسب مدال برنز مالیک جان سعید از افغانستان را با نتیجه 10 بر صفر (با ضربه فنی) شکست داد و مدال برنز را از آن خود کرد.

نتایج سایر کشتی‌گیران کشورمان در این مسابقات تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 86 کیلوگرم عزت اله اکبری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم لین زوشن از چین را با نتیجه 13 بر 3 مغلوب کرد. وی در دور سوم مقابل محمد اینام از پاکستان با نتیجه 6 بر 2 پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اکبری در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه 16 بر 8 از سد آدلیت داولومبایف از قزاقستان گذشت و راهی فینال شد. وی امشب در دیدار نهایی به مصاف امیدجان عثمان اف، قهرمان آسیا از ازبکستان می‌رود.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر احمد الجامی از عراق را شکست داد، اما در دور دوم با نتیجه 2 بر یک مغلوب داوید مودزماناشویلی کشتی‌گیر گرجستانی الاصل و دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از ازبکستان شد که با توجه به حضور حریفش در فینال وی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در مسابقات شانس مجدد با نتیجه 14 بر 4 مقابل فرهاد آناکولوف از تاجیکستان به پیروزی رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد. محبی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف دولت شابانبای، نایب قهرمان آسیا از قزاقستان می‌رود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!

به گزارش ورزش‌سه ، رقابت‌های لیگ برتر روز آینده با برگزاری هفت مسابقه دنبال خواهد شد و در یکی از مسابقات تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان استقلال خوزستان میزبانی خواهد کرد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار طلایی پوشان اصفهانی و آبی‌پوشان خوزستانی حسن اکرمی را انتخاب کرده است؛ این انتخابی است که با اعتراض باشگاه سپاهان مواجه شده و آنها با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دلیل مخالفت خود را با این تصمیم نیز اعلام کرده‌اند.

دلیل باشگاه سپاهان برای مخالفت با انتخاب حسن اکرمی به نظر می‌رسد به دیدار برگشت فصل گذشته تراکتور و سپاهان ارتباط داشته باشد که این داور طبق نظر کارشناسان دو صحنه مشکوک را برای طلایی پوشان اصفهانی پنالتی تشخیص نداد.

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند