Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@23:05:17 GMT

سپید رود یکدست قرمز و استقلال آبی می پوشد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۵۱۰۰۵

سپید رود یکدست قرمز و استقلال آبی می پوشد

به گزارش وانانیوز، جلسه هماهنگی دیدار تیمهای سپیدرود رشت و استقلال تهران برگزار شد.
در این نشست مقرر گردید بازیکنان میزبان با لباس یکدست قرمز به میدان بروند و دروازه بان این تیم یکدست سبز به تن خواهد کرد.بازیکنان استقلال نیز با لباس‌های یکدست آبی در زمین حاضر خواهند بود و دروازه بان تیم نیز یکدست بنفش پوش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسابقه سپیدرود و استقلال فردا ( سه شنبه ) ساعت ١٦:١٥ در ورزشگاه عضدی شهر رشت برگزار می شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از دیدار های مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید روز چهارشنبه و در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. استقلال با ۵۳ امتیاز صدرنشین و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و سرخ ها برای اندک امیدواری خود جهت حضور در رقابت های آسیایی سال آینده باید دست پُر از زمین بازی خارج شوند.

حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور در این فصل و تا به اینجای مسابقات، ۱۳ کلین شیت داشته و با یک اختلاف کمتر نسبت به سید حسین حسینی در جایگاه دوم برترین دروازه بانان این فصل قرار گرفته است. دروازه بان شماره یک استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب است و این فرصت ویژه برای پورحمیدی مهیا شده تا بتواند با بسته نگه داشتن دروازه خود برابر استقلال بار دیگر به صدر جدول تعداد کلین شیت در فصل بیست و سوم برسد.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092900

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد