Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه روایت عشق با موضوع عاشورا ، مقاومت و پایداری در آستان مقدس شیخ صدوق(ره) دایر شد و اماده بازدید عموم می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب ری، «روایت عشق» نمایشگاهی با موضوع عاشورا ، مقاومت و پایداری در آستان مقدس شیخ صدوق(ره) در شهرری دایر شد و تا هفتم مهرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه به همت حوزه ۳۵۹ و 360 ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری برپا شده و علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ ظهر و عصرها از ساعت ۱۵ لغایت ۱۹ از این نمایشگاه بازدید نمایند.

اشراقی فرمانده حوزه بسیج ۳۵۹ حسین ابن علی ( ع) گفت: امسال از غرفه های عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی(مشاغل خانگی و صنعتی)، نقاشی و گریم کودکان، لوازم التحریر ایرانی اسلامی، فضای مجازی، عکاسی دفاع مقدس، خیریه آبشار عاطفه ها، ویزیت رایگان، ایستگاه صلواتی و... در این نمایشگاه استفاده کردیم و از بازدیدکنندگان درخواست داریم که پس از بازدید از نمایشگاه با پیشنهادها و انتقاد های سازنده ما را در برگزاری هرچه باشکوه تر چنین نمایشگاه هایی یاری نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 اسکات ریتر خبره نظامی آمریکا به درگیری نظامی ایران و اسرائیل که با حمله اسرائیل به کنسول گری ایران در دمشق آغاز شد و حمله موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی پایان یافت، پرداخته و می‌گوید این حمله می‌توانست ابعاد بسیار وسیع تری به خود بگیرد. تحلیل این نظامی آمریکایی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • روایت اوکراینی‌ها از آموزش خلبان‌های ایران برای هدایت 24 سوخو 35
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران