Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان گفت: دغدغه بسیج ورزشکاران پرداختن به موضوع اخلاق در ورزش است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بابایی ظهر سه شنبه در همایش ورزشکاران بسیجی با اشاره به تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس و سفرهای ورزشکاران همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اظهار داشت: طی سال دو یا سه نوبت اعزام ورزشکاران همدان به اردوهای راهیان نور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعزام‌ها بستگی به بودجه و منابع مالی سازمان دارد، گفت: سعی بر این بوده اعزام‌ها در ایام خاص سال چون ماه محرم و تعطیلات عید نوروز صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از عرصه‌های رویش از مهمترین اقدامات در عرصه ترویج فرهنگ دفاع مقدس به شمار می‌رود، بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان ورزشکاران و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهید «شمسی‌پور» مسئول سابق بسیج ورزشکاران همدان همواره تلاش زیادی برای برگزاری اردوهای راهیان نور ورزشکاران همدانی داشت، گفت: سازمان بسیج ورزشکاران در سال‌های اخیر برنامه‌های گسترده و متنوعی در راستای پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی برای خانواده بزرگ ورزش تدارک دیده و همواره سعی داشته تا در کنار پرداختن به اصل ورزش و کسب عنوان و مدال در میادین مختلف مروج اخلاق و منش پهلوانی باشد.

وی عنوان کرد: دغدغه بسیج ورزشکاران و سیاست اصلی پرداختن به موضوع اخلاق در ورزش است اما این موضوع مهم از عهده یک سازمان و یک نهاد بر نمی‌آید و دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه ما را یاری کنند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان با بیان اینکه در طول سال برنامه‌هایی چون اخلاق در ورزش و یادواره شهدا که همگی در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی در ورزش برگزار می‌شود مدنظر است، یادآور شد: هیئت‌های ورزشی در استان برنامه‌های مختلفی در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه معتقدیم این برنامه‌ها برای شهدا مختصر است، اظهار داشت: سال گذشته، شهرستان اسدآباد برای نخستین بار در سال یادواره شهدای ورزشکار را برگزار کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش