Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق توسط مدیریت اموال تملیکی استان های هرمزگان، آذربایجان غربی و اصفهان به صورت جداگانه منهدم شد.

در این گزارش آمده است: کالاهای انهدامی حدود ۴۷ تن بوده که به تفکیک ۱۸ تن سیگار به ارزش ۳ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال در هرمزگان، ۱۶ تن اقلام سلامت محور و آرایشی و بهداشتی به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط اموال تملیکی آذربایجان غربی و ۱۳ تن انواع کمپوت و کنسرو، مواد نیروزا و آرایشی و بهداشتی در استان اصفهان منهدم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هدف این قبیل انهدام ها که توسط سازمان اموال تملیکی انجام می پذیرد، جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق بی کیفیت و فاقد استاندارد به بازارهای مصرف داخلی و همچنین کمک به رونق تولید ملی است.

انهدام ۵ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شیراز

همچنین امان ا... نامداری؛ سرپرست مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان فارس نیز از امحاء بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.

وی در ادامه افزود: این مقدار کالا به وزن بیش از ۱۰۰ تن، شامل لوازم آرایشی بهداشتی، مواد خوراکی و آشامیدنی و انواع میوه بوده که در راستای حفظ سلامت جامعه و مصرف کنندگان با حضور نمایندگانی از سازمان های ذیصلاح منهدم شد.

انهدام ۸۱ تن آناناس و موز ضبطی در هرمزگان

مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان هرمزگان نیز در خبر دیگری اعلام کرد: ۸۱ تن آناناس و موز ضبطی در راستای حفظ سلامت جامعه توسط این مدیریت در محل دفن زباله های بندرعباس امحاء شد.

طبق گزارش حاصله میوه های مذکور ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال داشته که به دلیل عدم صلاحیت عرضه در بازارهای مصرف، با حضور نمایندگانی از سازمان های مرتبط امحاء شد.

لازم به ذکر است کالاهای ضبطی شامل کالاهایی می شود که از مبادی قانونی وارد کشور شده، اما به دلیل اظهار غلط یا عدم دریافت مجوزهای لازم از دستگاه های ذیربط (استاندارد، بهداشت و ...) مجوز ترخیص از گمرک را نداشته و به عنوان کالای ضبطی جهت تعیین تکلیف در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می گیرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه کشف شده استان برای شناسایی توسط مالباختگان در سامانه نما منتشر شد. این کالاها در سامانه نمای پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی البرز برای شناسایی اموال مسروقه ارجاع شده است. مالباختگان تا پیش از راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال مکشوفه با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده و مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه نما کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد کنند تا اصالت کالا مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام کنند تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع انجام شود.

کد خبر 6089960

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان