Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@03:14:14 GMT

آرون قرباني تصميمات ضد ايراني هاگوپ شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۷۶۶۰۵

آرون قرباني تصميمات ضد ايراني هاگوپ شد

خبرگزاري آريا - لبناني ها در سال هاي گذشته در جام باشگاههاي آسيا زماني که مهرام نماينده ايران بود شرايط نامناسبي براي قهرمان وقت ليگ برتر به وجود آوردند.
به گزارش "ورزش سه"، هاگوپ خاجيران دبير کل فيبا آسيا باز هم با تصميمات ضد ايراني خود سعي دارد براي تيم الرياضي لبنان شرايط بهتري ايجاد کند. دبير کل لبناني بسکتبال آسيا سال هاست در تقابل تيم هاي ايراني با لبناني طرف تيم هاي کشورش را مي گيرد و همين موضوع تاکنون در بيشتر مواقع به بسکتبال ايران لطمه زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود آنکه محمود مشحون رييس فدراسيون غرب آسياست؛ اما هرگز نتوانسته است از حقوق تيم هاي ايراني در رقابت هاي مختلف اعم از غرب آسيا يا مرحله نهايي بازي ها در اين قاره دفاع کند.
لبناني ها در سال هاي گذشته در جام باشگاههاي آسيا زماني که مهرام نماينده ايران بود شرايط نامناسبي براي قهرمان وقت ليگ برتر به وجود آوردند و اين بار در چين ميزبان رقابت هاي کنوني جام باشگاههاي آسيا در انديشه ضربه زدن به پتروشيمي بندرامام هستند. در راس همه تصميم گيري هاي بسکتبال عليه تيم هاي ايراني فقط هاگوپ است.
او در اداره بسکتبال آسيا ناکام بوده و حتي رفقايش که زماني همکار او بودند از دستش به ستوه آمده و تشکيلات اجرايي فيبا آسيا را رها کردند. در حال حاضر تيم اجرايي هاگوپ تماما لبناني هستند و به هر گونه مي خواهند براي تيم هاي ديگر از جمله ايران تصميم بگيرند. رييس فدراسيون بسکتبال ايران هم در امور خودسرانه هاگوپ به ويژه ابهامات و مسائل مالي فيبا آسيا ورود نمي کند که اين خود جاي ابهام بيشتري باقي مي گذارد.
* چرا آرون نيست ؟
شاپور ياوري، مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام، در پاسخ به اين پرسش که چرا آرون گرامي پور بازيکن دو تابعيتي پتروشيمي بندرامام در بازي ها حضور ندارد به راديو ورزش گفت: او دو تابعيتي است؛ اما پاسپورت، شناسنامه و کارت ملي ايراني دارد. با توجه به اينکه اين بازيکن در دوران نوجواني در تيم ملي بريتانيا بازي کرده است، مدارکي درخواست شده بود که مشخص کند آرون قبل از 16 سالگي وارد ايران شده است. مدارک هم ارسال شد؛ اما در نهايت با بازي او موافقت نشده است. ما اين مسئله را همچنان پيگيري مي کنيم. در آسيا قدرت دست يک نفر است و هر تصميمي که بخواهد، مي گيرد که اين بسيار جاي تأسف دارد. آرون گرامي پور بازيکن ايراني-انگليسي است که نامش از فهرست پتروشيمي بندرامام در سايت مسابقات حذف شده است. با سابقه اي که هاگوپ در تصميمات ضد ايراني خود دارد، اين بار نيز آرون را قرباني اين تصميمات عليه تيم هاي ايراني کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد.

در این بازی موعود بنیادی فر، داور بین المللی فوتبال ایران به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی مهم را برعهده داشتند.

مهم ترین تصمیم بنیادی‌فر اعلام پنالتی به سود ازبکستان در ثانیه‌های پایانی بود که ژاپن با مهار این فرصت، با پیروزی یک بر صفر جام قهرمانی زیر ۲۳ساله‌های آسیا را بالای سر برد.

این مهمترین قضاوت یک داور ایرانی در عرصه بین المللی پس از مهاجرت علیرضا فغانی به حساب می‌آید و روز مهمی را برای داوری ایران و موعود بنیادی‌فر رقم زد.

دیگر خبرها

  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!