Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: کاروان نمادین اهل‌بیت (ع) از کربلا تا شام امروز در سمنان به حرکت درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سمنان، جواد نجاریانی از حرکت نمادین کاروان اهل‌بیت حضرت اباعبدالله حسین از کربلا تا شام خبر داد و اظهار داشت: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و مدافعان حرم در سمنان از دیگر برنامه‌های این کاروان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کاروان با عنوان «کاروان بصیرت عاشورایی» و با شعار سَلامُ عَلی قَلبِ زینَب الصَبوُر امروز ساعت 15 از معراج الشهداء بلوار سعدی به حرکت درمی‌آید و تا امامزاده یحیی (ع) ادامه دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان هدف از برگزاری این حرکت نمادین کاروان اهل‌بیت امام حسین را نمایش مصیبت‌های اهل‌بیت امام حسین (ع) در صحرای کربلا عنوان کرد.

نجاریانی افزود: زنده نگه‌داشتن قیام حضرت سید الشهداء (ع) و نهضت عاشورا و نشر فرهنگ عاشورا و صبر و بردباری حضرت زینب از دیگر اهداف این برنامه است.

وی عنوان کرد: این کاروان همراه با دسته‌های سینه‌زنی، زنجیرزنی، تعزیه‌خوانی و گروه نمایشی و نشان دادن گوشه‌هایی از مصائب اهل‌بیت امام حسین در کربلا را به نمایش می‌گذارند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و مدافعان حرم هم از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

به گزارش تسنیم این مراسم با مشارکت هیئت شیفتگان بقیه ا...(عج) مسجد ملا قزوینی، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و دستگاه‌های فرهنگی استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41366/P4001/S6,64/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن سپاس کارگر در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️استاندار سمنان در همایش سپاس کارگر با بیان اینکه اقدامات ارزنده‌ای در حوزه شهر سمنان صورت گرفته است، گفت:این اقدامات شامل آزادسازی کاروانسرا، انتخاب شهر سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور، افتتاح پل غیر هم سطح شهرک صنعتی و واگذاری اراضی طرح جوانی جمعیت است.
خراسانیان رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در این همایش ضمن بیان اینکه بیش از هزار نفر در شهرداری شاغل هستند، گفت: بخش عمده‌ای از جمعیت شاغلین شهرداری را کارگران تشکیل می‌دهند.
در این همایش از ۱۲ کارگر نمونه شهرداری سمنان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • کاهش محسوس میانگین سنی حجاج سمنان
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • کاروان حجاج استان سمنان در مسجد شجره
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها