Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش کرمانشاه از اول تا نهم مهر 96 رویدادهای زیادی را پشت سرگذاشت که از مهمترین آن ها می توان به درخشش ورزشکاران استان در رقابت های کشتی و فوتسال داخل سالن آسیا و شکست سنگین بعثت کرمانشاه در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور اشاره کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد اسپورت، اولین رویداد خبری مهم ورزشی استان در دهه اول مهر، برگزاری رقابت های بدمینتون لیگ برتر باشگاه های کشور بود که با صدرنشینی تیم کرمانشاه در گروه دوم همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کرمانشاه در این رقابت ها با پیروزی مقابل بریون آمل، فولاد مبارکه سپاهان و ذوب روی صبا زنجان و کسب 9 امتیاز توانست بر صدر جدول تکیه بزند.

رقابت های امسال در 2 گروه 4 تیمی برگزار می شود که در گروه اول تیم های دانشگاه آزاد اسلامی ، نماینده گنبد ، نماینده رامیان و نماینده تهران باهم رقابت می کنند.

** حضور بانوی قایقران کرمانشاهی در اردوی تیم ملی آب های آرام جوانان

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از دعوت بانوی ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام جوانان کشور خبر داد و گفت: سما یاسمی قایقران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی آب های آرام بانوان ایران در رده سنی جوانان است.

محمد سهراب بیگ با بیان اینکه هفتمین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان کشور از امروز (اول مهر) در دریاچه آزادی تهران آغاز شده است، خاطرنشان کرد: 9 ورزشکار در دو بخش کانو و کایاک به اردو دعوت شده اند و تا روز 19 مهر تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند.

وی در پایان اظهار داشت: تیم ملی آب های آرام جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.

** مدال برنز محبی در مسابقات کشتی داخل سالن آسیا

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از کسب مدال برنز رقابت های کشتی داخل سالن قهرمانی آسیا توسط یدالله محبی خبر داد و گفت: این کشتی گیر کرمانشاهی در رقابت های داخل سالن آسیا با کسب سه پیروزی و یک شکست توانست مدال برنز را کسب کند.

منصور کیانی ادامه داد: محبی در کشتی اول خود به مصاف احمد الجامی کشتی گیر عراقی رفت و توانست با حساب 11 بر صفر پیروز و راهی دور دوم شود و در دومین دیدار خود را برابر داوید مودزمانشویلی کشتی گیر گرجستانی الاصل و دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از ازبکستان برگزار کرد که با حساب 2 بر یک شکست خورد.

وی ادامه داد: با توجه به راه یابی کشتی گیر ازبکی به دیدار فینال، محبی راهی گروه بازنده ها شد و با برتری 14 بر 4 مقابل فرهاد آناکولوف از تاجیکستان به دیدار رده بندی راه یافت و در این مرحله نیز توانست 10 بر 6 مقابل دولت شابانبای نایب قهرمان آسیا از قزاقستان پیروز و مدال برنز را به گردن بیاویزد.

** مدال برنز شیربیگی در مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا

تیم ملی فوتسال بانوان ایران با حضور سارا شیربیگی بانوی فوتسالیست کرمانشاهی موفق به کسب مدال برنز رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا شد.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از پیروزی مقابل فلسطین و شکست برابر تایلند در دور گروهی به دیدار نیمه نهایی صعود کرد که در این مرحله مقابل ژاپن تن به شکست 2 بر صفر داد.

ملی پوشان فوتسال اسران در دیدار رده بندی برابر چین قرار گرفتند و در دیداری برتر با حساب 5 بر یک صاحب برتری شدند.

در این دیدار شیربیگی بازیکن کرمانشاهی تیم ملی مانند سایر مسابقات خوش درخشید و به تنهایی سه گل تیم ایران را به ثمر رساند و زمینه کسب مقام سوم را فراهم کرد.

وی در نیمه اول 2 گل و در نیمه دوم نیز یک گل برای تیم فوتسال بانوان ایران به ثمر رساند، دو گل دیگر کشورمان نیز توسط فرشته کریمی زده شد.

** چهار ورزشکار کرمانشاهی عازم رقابت های معلولان آسیا می شوند

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از اعزام چهار ورزشکار معلول کرمانشاهی به رقابت های قهرمانی رده های سنی آسیا در رشته های پینگ پنگ، دو و میدانی و وزنه برداری خبر داد و گفت: طاها بیگ رضایی در رشته دو و میدانی ماده (پرتاب دیسک و نیزه) و اشکان چراغی در ماده ( پرتاب دیسک و وزنه)، محمد باباخانی در رشته پینگ پنگ و علیرضا ایزدی در وزنه برداری چهار ورزشکار کرمانشاهی اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا هستند.

عزت الله پرنیان خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی پینگ پنگ جوانان ایران با حضور باباخانی تا دوازدهم مهر ادامه پیدا می کند.

پرنیان با بیان اینکه محل و زمان برپایی اردوی تیم های ملی معلولان دو و میدانی و وزنه برداری نیز به زودی از سوی مسئولان فدراسیون اعلام خواهد شد، افزود: رقابت های قهرمانی معلولان نوجوانان و جوانان آسیا آذر ماه امسال به میزبانی امارات برگزار می شود.

** شکست سنگین بعثت کرمانشاه در رقابت های لیگ 2

در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه مقابل شهرداری بم متحما شکست سنگین 4 بر صفر شد.

در این دیدار شهرداری بم در نیمه اول یک بار و در نیمه دوم سه بار دروزاه بعثت را گشودند تا شکست سنگین دیگری را به نماینده کرمانشاه تحمیل کرده باشند.

با این نتیجه بعثت 6 امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط در مکان سوم جدول رده بندی گروه سوم قرار گرفت و تیم شهرداری بم نیز با 5 امتیاز به مکان چهارم صعود کرد.

تیم بعثت در هفته پنجم روز چهارشنبه هفته جاری (12 مهر)میزبان خیبر خرم آباد تیم دوم جدول رده بندی خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز بیان کرد: جوانان ما لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی به ویژه در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

وی افزود: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیش‌قراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب اظهار کرد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم؛ امید است با همت هیأت‌های استانی، شهرستانی و مدیران ورزش و جوانان و مسؤولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند.

کد خبر 6089339

دیگر خبرها

  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!