Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، با حضور مدیرکل سرمایه گذاری و بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سمینار هم اندیشی روسای اداراتِ سرمایه گذاری و بازرگانیِ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ارومیه برگزار شد.

مدیرکل سرمایه گذاری و بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سمینار هم اندیشی روسای اداراتِ سرمایه گذاری و بازرگانیِ استان های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، یزد، مازندران، خراسان رضوی، بوشهر و اصفهان گفت: انتقال معاونت راهداری به بدنه ادارات کل حمل و نقل و پایانه ها و تشکیل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها فرصت بسیاری مناسبی در زمینه فعالیت ثمربخش تر حوزه بازرگانی ایجاد کرده است و از جمله آن می توان تسهیل در جمع آوری تابلوهای تبلغیاتی غیرمجاز جاده ای اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن حاجی اسماعیلی با اشاره به پیشنهاد برخی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها در خصوص واگذاری تابلوهای تبلیغاتی جاده ای به بخش خصوصی یادآور شد: عملیاتی نمودن این پیشنهاد ساز و کارهای مخصوصی دارد بطوریکه باید برای هریک از استان ها با توجه به ویژگی ها و شرایط جغرافیایی، اجتماعی و اقلیمی نسخه های متفاوتی پیچیده شود.

وی ایمنی را اولویت اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بخش بازرگانی وس رمایع گذاری دانست و عنوان کرد: ما از تمام توان خود برای ارتقاء شاخصه های ایمنی و مناسب نمودن شرایط بصری در جاده ها بهره می گیریم و سرمایه گذاری و افزایش درآمدها در اولویت های بعدی قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به موقعیت استراتژیک استان و هم مرزی با 3 کشور و داشتن 5 مرز زمینی گفت: آذربایجان غربی دارای سهمی 23 درصد از کل مرزهای موجود در کشور است که این امر از جایگاه ویژه استان در بخش ترانزیت و حمل و نقل بین المللی حکایت دارد.

عبدالحسین علی اکبری با اشاره به آمار تردد از پایانه های مرزی استان در 6 ماهه ابتدای سال جاری اظهار کرد: در این مدت افزون بر دو میلیون و 500 هزار نفر مسافر و 74 هزار دستگاه کامیون از پایانه های مرزی استان تردد کردند که به ترتیب در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل از افزایش 43 و 10 درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای با اعتبار 50 میلیارد تومانی در پایانه های مرزی آذربایجان غربی در سال جاری ادامه داد: در حال حاضر در پایانه مرزی بازرگان طرح عمرانی و توسعه ای با مبلغ 15 میلیارد تومان، مراحل ابتدایی اجرای طرح جامع پایانه مرزی رازی با اعتبار 8 میلیارد تومان، ساخت سالن مسافری در پایانه مرزی سرو با اعتبار 12 میلیارد تومان و اجرای کارهای تکمیلی در پایانه مرزی تمرچین با اعتبار 13 میلیارد تومان در حال اجرا است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ادغام معاونت راهداری با ادارات کل حمل و نقل و پایانه های استان و تشکیل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ظرفیت بزرگی را برای سرمایه گذاری ایجاد کرده است، گفت: با توجه به اینکه آذربایجان غربی از استان های ترانزیتی به شمار می رود می توان از این فرصت در جهت تبلیغات و سرمایه گذاری بیشتر بهره برد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی واگذاری تابلوهای تبلیغاتی بین راهی به شرکت خصوصی را خواستار شد و گفت: این امر می تواند در بهره برداری بهینه از این امکانات ایمنی و جاده ای و همچنین افزایش درآمدهای سازمانی و جلوگیری از رشد قارچ گونه تابلوهای غیرمجاز جاده ای از طریق ایجاد رقابت تاثیربسزایی داشته باشد.

در ادامه این نشست روسای ادارات سرمایه گذاری و بازرگانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص تدوین راهکارهای بهینه سازی فعالیت ها در این بخش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های جمعی کشور به دعوت حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز یکشنبه در یک فضای صمیمی و دوستانه با هدف گفتگو و تبادل نظر پیرامون مهمترین محورهای مرتبط با روابط خارجی و بین المللی جمهوری اسلامی ایران، تحولات منطقه و جهان در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

در آغاز این نشست مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های گروهی کشور ارتباط رسانه و دستگاه دیپلماسی در روشنگری افکار عمومی بویژه در تصویر سازی واقعگرایانه را با اهمیت توصیف کردند.

همچنین رویکرد و عملکرد وزارت امور خارجه در جریان عملیات طوفان الاقصی به ویژه هماهنگی و تعامل هم‌افزا با نیروهای مسلح کشور در جریان عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی را در ابعاد مختلف سیاسی و بین‌المللی در راستای دفاع از امنیت و منافع ملی، مدبرانه و قابل تقدیر دانستند.

مدیران رسانه‌های کشور از طیف‌های مختلف سیاسی، دیدگاه‌های خود را در خصوص موضوعات متنوعی از مسایل سیاست خارجی در حوزه منطقه‌ای و بین‌المللی، روابط اقتصادی، تجاری و فرهنگی بین‌المللی مطرح کردند.

در ادامه این نشست دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر اهمیت پیوند و همکاری مکمل میان دستگاه دیپلماسی و رسانه‌ها و تشکر از نقش رسانه‌های عمومی کشور در حمایت از سیاست خارجی و تبیین و روشنگری سیاست‌های نظام برای افکار عمومی داخلی و خارجی، بر اهمیت ارتقای این همکاری‌های مشترک و سازنده در راستای منافع ملی تاکید کرد.

امیرعبداللهیان ضمن تجلیل از نقش محوری و حکیمانه مقام معظم رهبری در عبور کشور از گذرگاه‌های سخت و دشوار، رویکرد دولت آیت الله رئیسی در پیگیری و تحقق منافع ملی در چارچوب روابط متوازن و دیپلماسی پویا با حوزه‌های مختلف جغرافیایی را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه همچنین با مروری بر مهم‌ترین تحولات فراروی کشور در عرصه سیاست و روابط خارجی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، ابعادی از نحوه مدیریت این مسائل و چالش‌ها و نتایج حاصله را برشمرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به بحران غزه، برخی از ابعاد نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماتیک در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در هفت ماهه جنگ اخیر علیه غزه را تشریح کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در ادامه این نشست ضمن با اهمیت خواندن نقش کنش‌گری رسانه‌ها همپای دولت و دستگاه دیپلماسی، به سوالات حاضران پاسخ گفت.

کد خبر 6091501 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات