Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج مهندسین استان یزد گفت: امروز باید تفکر اصیل انقلابی را در عرصه صنعت و مدیریت صنعتی نیز به نمایش بگذاریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ مسئول بسیج مهندسین استان یزد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: جشنواره صنایع برتر استان یزد امسال نیز برای دومین سال پیاپی توسط بسیج مهندسین استان یزد 19 تا 23 مهرماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن بلندیان اظهار کرد: انتظار داشتیم برای برگزاری این جشنواره مسئولینی که در استان مسئول صنعت و اقتصاد هستند ما را یاری کنند، اما متاسفانه برخی مسئولین حتی حاضر به شرکت در جلسات رسمی ما هم نشدند.

وی با اشاره به محوریت شعار اقتصاد مقاومتی در همایش صنایع برتر یزد گفت: بهمن سال 92 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب به صورت رسمی ابلاغ شد. در این ابلاغیه هم مخاطب و هم وظیفه و تکلیف هر فرد مشخص است، اما متاسفانه اکنون بعد از گذشت 4 سال می بینیم شرایط برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی فراهم نشده است.

بلندیان افزود: باید اول تکلیف خودمان را با سیاست های اقتصاد مقاومتی مشخص کنیم. می خواهیم در خط اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم یا نه، می خواهیم بندهای کلی این سیاست را اجرا کنیم یا سنگ اندازی کنیم.

وی ادامه داد: اهمیت اقتصاد مقاومتی مشارکت عمومی است. اگر این اصل جا بیافتد، اقتصاد مقاومتی عملا شکل گرفته است.

مسئول بسیج مهندسین استان یزد تاکید کرد: بسیج از بدنه مردم است و برای تحقق نقش مطالبه گری خود وارد بحث احیای اقتصاد مقاومتی شده است. لذا با برگزاری همایش صنایع برتر قصد داریم به همه اعلام کنیم در همین شرایط رکود صنعت و اقتصاد فعالین اقتصادی هستند که با حرکت بر ریل اقتصاد مقاومتی توانسته اند خود را به جایگاه خوب برسانند.

وی تاکید کرد: جشنواره صنایع برتر استان یزد حرکت خودجوشی بود که توسط بسیج و صنعتگران انجام می شود و متاسفانه مطلقاً از حمایت های دولتی بهره مند نشده است.

بلندیان گفت: امروز باید تفکر اصیل انقلابی را در عرصه صنعت و مدیریت صنعتی به نمایش بگذاریم لذا از همه کسانی که در اقتصاد مقاومتی عملکردی برای ارائه دارند دعوت می کنم تا با مشارکت در جشنواره صنایع برتر استان یزد توانمندی ها و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ظرفیت دستگاه قضا در حمایت از تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی، چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... قابل شناسایی است و برنامه‌ریزی برای رفع آن امکان پذیر است.
حجت الاسلام اسداله جعفری از رسیدگی مساله محور به مشکلات تولید و اقتصاد در این ستاد خبر داد و افزود: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی بود، اما مصوبه جدید اعضای ستاد به این نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به شکل ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چند واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود