Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان طی هفته ملی کودک در مراکز کانون به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به توانمندی‌های کودکان و نوجوانان استان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و فعالیت‌های اعضا در مراکز کانون اظهار کرد: طی هفته ملی کودک در بیست و یک نمایشگاه فرهنگی در استان قرار است بیش از ۸ هزار اثر از کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها که در دو بخش اعضای ثابت و اعضای کارگاه‌های تابستانه برگزار می‌شود، قرار است ۴۲ فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی از کودکان و نوجوانان استان در معرض دید عموم قرار گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری اجرای ایستگاه‌های فرهنگی، هنری در کنار این نمایشگاه‌ها را از دیگر امکانات فراهم شده توسط کانون در این ایام عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه‌ها ایستگاه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی جهت استفاده عموم کودکان و نوجوانان بازدیدکننده از نمایشگاه تعبیه شده است.

فرزاد رحیمی با اشاره به استقبال دانش آموزان از نمایشگاه‌های کانون بیان کرد: در سال‌های گذشته دانش آموزان مدارس بیشترین آمار بازدید از این نمایشگاه‌ها را به خود اختصاص دادند و با هماهنگی‌های انجام شده توسط مراکز کانون و مدارس شهرستان‌های مختلف، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در مقطع دبستان از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

گفتنی است هفته ملی کودک از ۱۵ الی ۲۱ شهریورماه با شعار «هرکودک نشانی خداست» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و ادبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود