Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@14:00:06 GMT

زمان اعلام شرایط جدید وام مسکن

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۵۰۵۲۳

زمان اعلام شرایط جدید وام مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر برگزاری هفدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن با حضور وزیر راه وشهرسازی، شهردار تهران و مدیر عامل بانک مسکن از اعلام جزئیات سیاست‌های جدید اعطای وام مسکن در هفته آینده در این همایش خبر داد.

حامد مظاهریان تصریح کرد: تامین مالی مسکن یکی از مهمترین پانل‌های تخصصی همایش سیاست‌های توسعه مسکن است که با توجه به حضور مدیران بانک مسکن در این همایش، سیاست‌های نوین اعطای وام مسکن اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری این همایش در روزهای 18 و 19 مهرماه در سالن‌همایش‌های مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، هدف از برگزاری آن را اصلاح سیاست‌ها دانست و گفت: برگزاری این همایش فرصتی است تا دولت بتواند ایده‌هایش را برای بخش‌‌‌های مرتبط با حوزه مسکن در یک محیط علمی و دانشگاهی مطرح کند و آماده شنیدن نقدها از محافل تخصصی باشد.

مظاهریان بیان کرد: همایش سیاست‌های توسعه مسکن که تاکنون 16 دوره آن برگزار شده، تلاشی است تا دولت بتواند ایده‌هایش را برای بخش‌های مرتبط با مسکن در یک محیط علمی و دانشگاهی مطرح کند و آماده شنیدن نقدها از محافل تخصصی باشد. بر همین اساس طی چهارسال گذشته تلاش شد تا این همایش در مکان‌های دانشگاهی و علمی برگزار شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اظهار امیدواری نسبت به جمع‌بندی در خصوص نظام تامین مالی و مسکن اقشار کم‌درآمد، یادآور شد: سیاست زمین، شهرسازی، اقتصادشهر و بازار مسکن در پانل‌های تخصصی در همایش دو روزه سیاست‌های توسعه مسکن با حضور نمایندگان بخش خصوصی مورد واکاوی و جمع‌بندی قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر این موضوع که این همایش با پیش‌فرض اصلاح سیاست‌ها برگزار می‌شود، بیان کرد: هدف اصلی این همایش اصلاح و تدوین سیاست‌های دولت در یک محیط کاملا آزاد و تخصصی است. به همین دلیل پیش‌بینی شده است تا بخش خصوصی در همه پانل‌ها حضور داشته باشد و گفت و گو درباره مسائل بخش مسکن شکل گیرد.

بازار مسکن نیز یکی دیگر از محورهای این همایش است که برای اولین‌بار با حضور نمایندگان بخش خصوصی، مدیران دولتی و اساتید دانشگاه به تحلیل وضعیت کنونی و آتی بازار مسکن خواهد پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی از حضور شهردار و معاونان شهرداری در هفدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن خبر داد و گفت: امسال با توجه به نزدیکی دولت و شهرداری، شاهد حمایت شهرداری از این همایش و حتی حضور شهردار در مراسم افتتاحیه خواهیم بود.

هفدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن طی روزهای 18 و 19 مهر ماه سال جاری در مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند

ارسلان مالکی طراحی و ساخت شهرک‌های مسکونی دولتی را یکی از ابتکارات سازمان متبوعش در دولت سیزدهم برشمرد و گفت: با هدف طراحی، کنترل و تسریع در تصویب طرح‌های شهرک‌های مسکونی دولتی، شورای عالی شهرسازی و معماری ضمن اصلاح دستورالعمل ترویج شهرک‌سازی، مسوولیت تشکیل کمیته‌ای برای بررسی و تصویب طرح‌های آماده‌سازی و طراحی شهری شهرک‌های مسکونی دولتی را به سازمان ملی زمین و مسکن واگذار کرده است که در همین راستا همه طرح‌های شهرک‌های مسکونی دولتی باید به تصویب این کمیته برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی هدف از تشکیل دبیرخانه مذکور را ایجاد شهرک‌هایی با رعایت الگوی معماری اسلامی، ایرانی و الزامات شورای عالی مسکن و با طرح‌هایی فاخر از اهداف مدنظر در دبیرخانه شهرک‌های مسکونی دولتی عنوان کرد.

مالکی اضافه‌کرد: در هفته جاری آخرین وضعیت تصویب طرح‌های مکان‌یابی در سطح استانی و ملی در اداره‌های کل راه و شهرسازی استان‌های مرکزی، گیلان و لرستان مورد بررسی قرار گرفت تا در نخستین جلسه کارگروه امور زیربنایی این استان‌ها در سال جاری مصوبات لازم اخذ شود.

وی ادامه‌داد: طراحی و اجرای این شهرک‌ها با ساخت واحدهای حیاط‌دار و فاخر، کمک بسیار موثری به تامین زمین و اجرای قانون جهش تولید مسکن کرده و با استقبال زیاد متقاضیان مواجه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی