Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:59:49 GMT

اندی ماری: دوست دارم مربی فوتبال شوم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۵۲۴۳۷

اندی ماری: دوست دارم مربی فوتبال شوم

اندی ماری، تنیسور شماره سه جهان که پیش از این نیز علاقه خود به فوتبال را ابراز کرده بود اعلام کرد که دوست دارد مربی فوتبال شود.

به‌ گزارش "ورزش سه" ‌ ‌و ‌به نقل از ایسنا، اندی ماری، تنیسور مطرح جهان در صحبت‌های خود درباره فعالیتش بعد از بازنشستگی اعلام کرد که دوست دارد در حوزه‌های ورزشی فعالیت کنند.

او اعلام کرده بود که در دنیای فوتبال از بازیکنانی همچون دیبالا، رونالدو و مسی خوشش می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماری درباره فوتبال گفت‌: من دوست دارم که راجع‌ به فوتبال بخوانم و بازی‌های فوتبال را تماشا کنم. دوست دارم که ورزش دیگری غیر از تنیس انجام دهم. شاید بعد از بازنشستگی کاری در فوتبال انجام دهم. دوست دارم مربی باشم. البته این کار در زندگی واقعی کمی متفاوت است و فکر می‌کنم آسان نیست.

تنیس اندی ماری

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.


او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌گری کرد.


او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

کد خبر 849528 منبع: ورزش سه برچسب‌ها آرژانتین ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • گل اندی رابرتسون به تاتنهام (لیورپول 2-0 تاتنهام)
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!